Sunday, March 11, 2012

semoga JUN cepat tiba~~

entry ini ditulis..sekitar 7.00 petang..
betapa saya merasai kesunyian..
apabila teman2 baik sudah pulang ke kampung halaman..amat terasa hidup sgt kosong tanpa mereka

ari ahad..awal cuti sekolah..pastinya ada rakan2 yg dah besama dgn keluarga tercinta..
lebih2 lagi yang pulang jauh..suda pastinya..teruja!!!!walaupun cuti seminggu..
selamat bercuti teman!!
ambillah peluang yg ada tok menenangkan fikiran yg pastinya sgt sarat dengan bebanan kerja...

sehingga hari ini saya masih berusaha tok menghabiskan sisa2 kerja yang tinggal..
walaupun tau..xkan abis kerja ini sampai bile2 pun..
tapi..dek kerana diri yg xberapa cekap ini..
menuntut sy agar keje overtime..tok memastikan diri tak ketinggalan...

mujur dek kerana desakan tok menatap wajah suci bonda..maka..
memaksa diri tok menyiapkan segalanya secepat yang mungkin..
tok pulang bercuti dengan dada lapang di rumah bonda...
ataupun terpaksa jugak bawak balik timbunan fail neh ke rumah bonda..
^__^

mac ini..memang satu2 nye bulan yg sgt menyesakkan..
banyak event yg akan berlaku bulan ini yang menuntut komitmen penuh..
bersabarlah duhai hati!
kekasih pilihan Allah..memang akan selalu diduga dengan cara begini..
dan pastinye Dia berikan dugaan itu..pada mereka yang layak tok memikulnya...



2012...
saya berdebar2 menunggu kehadiran JUN nanti..
entah kenapa..dalam usia meniti 30 ini..mase SEMAKIN menghambat diri..
sy semakin kesuntukan masa tok melakukan banyak perkara..
sebelum usia mencecah 30 tahun...

dan amat berharap jun nanti..merupakan satu bulan yang akan membawa
hijrah perubahan baru dalam hidup saya..
perubahan yang mungkin mengajar sy untuk lebih mengenali dan memahami
nilai percintaan yang diredhai Illahi..





Mohon dipermudahkan segala urusan ini Ya Allah..
Mohon diperlahankan debar jantung ini..
Mohon diberikan taufik dan hidayah yang berpanjangan kepada saya..
agar sy mampu membuat pilihan yang tepat..
yang akan memberi kesan sepanjang hayat saya...

sesungguhnya keputusan yg bakal sy ambil itu...
bukan nye keputusan lekeh yang boleh dibuat tanpa minda yang waras..
agar luka lama itu takkan berdarah lembali...

semoga Jun cepat tiba..
^__^

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers