Saturday, March 17, 2012

PASCA ombak rindu~~~~

saya mendengar..lirik lagu ini..baris demi baris..
selama ini..hanya menghayati lagu ombak rindu..
yg ternyata sgt  ngetoppp  di corong2 radio...
rupe2 nye..ada lagi satu OST yg agak best jugak..
^__^

mungkin...ape yg tertulis di lirik lagu ini..
pernah menjadi realiti silam dalam idop sy...tu yg sedikit lekat di hati~~~

sehingga hari ini..
sy masih memaksa diri utk terus berlari..meninggalkan sesuatu yg pahit itu..
nun jauh di belakang...
dan takkan menoleh lagi..walaupun seminit..pada sesuatu yg pernah menyakitkan hati saya!!!

pahit manis hidop kita ini..
hanya kita yang melaluinya..merasai deritanya..
orang lain mungkin boleh berkongsi rasa..tp yg menanggung rasa itu..
hanya kekuatan jiwa kita...
dan yg mengetahui kebenaran itu..hanya KITA..

terima kasih pada KESAKITAN yg pernah "encik" hadiahkan pada sy..
sebab dari kesakitan dan kesedihan itu..
mengajar saya untuk jadi seorang yg jauh berdikari dari sebelumnya..
walaupun sehingga hari ini sy masih bertatih dan merangkak dalam payah sekalipun...

insya Allah..
berkat doa bonda...doa org2 di sekeliling..yg masih sayang sy..
ketabahan itu kan terbina semula..
sebab..tiap kali sy jatuh...sy lemah...
di telinga ini..
akan terus terngiang dan berdesing..
kata maki..fitnah dan doa yg pernah menjatuhkan sy..
dan selagi semua ini masih terngiang..selagi itulah..
jiwa akan terus membuktikan...
kebenaran....

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers