Wednesday, March 7, 2012

aku..DAN PAKU ITU~~~

hari ni..balik lewat lagi..
seawal jam 7 pagi keluar rumah..selewat jam 7 jugak tiba semula di rumah..
bukan nak kata  buat keje kat opis sampai kol 7 pun..
keje x siap2 jugak...
(betapa tak produktifnya saya)
^____^

alangkah best kalo dapat CRK barang sehari..
sempat menenangkan kepala yang kadang2 terpaksa berfikir 24 jam!
kesian kat kepala..kat fikiran..kat otak~~~
kalo diorg boleh bercakap...dah lama agaknye mengeluh......
PENATTTTTTT!!!!!

tapi atas dasar tanggungjawab..
tugas tetap tugas!!!
dan kerna kesibukan itu jugak..
membuatkan hati semakin kuat melupakan peristiwa lepas..
diri semakin membina jiwa yg kental..
yg sedikit ego tok menitikkan airmata LAGI...
..........
kini..
diri kembali membina kehidupan yang jauh lebih baik..jauh lebih berdikari dari hidup lama..
sesungguhnya..mmg ada hikmah apa yg terjadi!!!
kesakitan itu mampu membina jiwa yang lebih kukuh
 dan bermaruah...


ape yg berlaku...menjadi tapak tok sy  jauh lebih ego tok menangis lagi..
terima kasih!!!!!!
sebab mencurahkan kata maki dan fitnah..
yang kini menjadi tembok yg paling kental dalam jiwa saya...

well!!!!
xtau mcm mana nak ckp...
cuma yang sy sedar....



selagi bekas karat paku itu..masih ada dalam hati saya..
maka tertutuplah segala pintu keyakinan..
pintu kehormatan..apatah lagi pintu kepercayaan..

hingga saat kesan paku itu bersih...
masa akan terus berlalu...
dan sy sedikit pun takkan menoleh ke belakang lagi..
sebab sy sgt yakin..
kebenaran akan terbukti...satu hari nanti..wpun lambat....

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers