Monday, February 27, 2012

dedicated to en L~~

salam..hola~~~..
hari neh..sempat lg mencurik mase tok hupdate!!!
walaupun keje masih abis2..sekurang2nye..blog comel ini xterus penuh dgn sawang..
malam neh...sempat berblogwalking sambil minum milo!!!
wah~~bukan mudah sebenarnye..dapat ngeteh kat rumah sendiri..
home sweet home..

apepun yang berlaku..idop mesti diteruskan...
walau payah...walau terpaksa bertatih..walau perlu menapak sekalipun...
janji Allah..tetap janji..
yang Dia xkan menguji seseorang itu..
lebih dari kemampuan hambaNya...


masih banyak perkara yang belum selesai..
sebelum umur bernilai 30 sen..
dan akan terus berusaha...tok memastikan..segalanya sempat dilakukan sebelum menjejak 30..
oleh itu,,,teruskanlah lindungi saya Ya Allah..
dengan taufiq dan hidayah yang berpanjangan..
agar saya mampu menempuh tiap yg datang..
dengan sebaik -baik perasaan sesama insan...


oh ye..terima kasih en lalat~~~
sebab tiap kali sy down!!!!
sy akan selalu ingat segala kata2 awak..
makian dan tohmahan awak..
yg akan membuatkan saya terus bangkit...
jauh lebih tabah dari sebelumnya...
terima kasih ya!!!!

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers