Tuesday, August 30, 2011

RAYA: makan dan makan dan terus makan

salam..morning..happy eid mubarak uols!!!!
yes!!!!..arineh hari raya..hari kemenenangan tok kita semua..
pada yang pose penuh..syabas bettey!!!!
korang berjaya melawan nafsu makan yang meluap2 kan
mase tgk ayam golek kat bazar..hehe..
xpun..terliur bile tgk air yg jual warna-warni kat bazar..
so arineh 1 syawal..adalah ari kemenangn uolsss!!!
aku???kompem la x penuh..kang kalo penuh mule timbul citer pelik plak.
sbb org preggy je yg pose penuh..hekhekkk.

perghh..kat dapur umah aku..penuh dgn makanan..
alhamdulillah syukur uols..sbb kita neh dok kat malaysia yg aman damai neh ek..
kalo dok kat somalia ke..gaza ker..kompem aku selim melim..
tp dek kerana aku neh masih bawah jagaan bonda n ayah..
tu yg sihat walafiat neh...
semalam..bonda dah masak mcm2 lauk raya...jom skod!!!


sayur lodeh..fevret masrina..xheran la kalo dia sungguh2 sediakan semua material..aku..
bab santan mantan neh kurang sket..aku suke yg kering2 jer jahhhh..heeee




next!!!sambal kacang..ha..ni br pebret aku..abeslah..paras kolestrol naik..
pasni kena cari susu omega lah aku..





 rendang daging bonda yg class!!!!kerisik mau lebih..makan dgn lemang en karim..fuhh..heaven lah..heee




ayam masak merah ni plak..fevret nizam n nazrin..
tgk body lah kan..
semua size giant...heeeeheeeee
kalo letak sepinggan pun abis dihadapnye budak 2 org tu kan..


fuh!!!!mujur ada lactolite...
tapi tu pun xmampu mengekang nafsu makan!!!
zu o zu!!!!help meeee..abeslah pb aku ketat balik..uwaaa..!




 so..the last part is..bungkus berkat tok munjung..
so..this year giliran nizam plak jd posto..
aku..tukang bungkus jer ngan bonda..

alamak!!!tu peha akulah tu kaler pink..heeeee..

alhamdulillah..syukur..
masih ada ayah..ada bonda..ada adik2..
ada keluarga tempat menumpang kasih.
sekurang2nye raya tahun neh..masih lagi meriah..
walaupun "dia" tiada..

kepada en "dia"..
selamat hari raya ya..
mohon maaf zahir batin..halal bil halal segalanya..
peace no war~~~
walaupun awak xde..
kenangan raya bersama awak tetap ada...
^___^

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers