Wednesday, August 31, 2011

FIRST EID MUBARAK~~~: xleh lari punye!

aidlfitri 2011..
syukur alhamdulillah..masih diberi kesempatan tok senyum di pagi raya..

masih diber peluang..tok mendengar takbir raya..

masih diberi ruang..tok bersama keluarga tercinta
masih boleh mhon ampun dan maaf dgn ayah dan bonda..
masih boleh cium dahi bonda...
segalanya masih boleh!!!






masih diberi nikmat tok rasa semua jenis makanan yang melimpah ruah...

masih ada lagi adik2..tempat menumpang kasih..
tempat bergurau..
bergaduh...
mengusik...
mereka jugaklah yg buat aku asyik nak ketawa dengan ragam masing2!







dan bile balik beraya di segamat..
antara skrip raya xleh lari punye tiap taun!

nenek: 
bile lagi long...kalo dah ada teruskan je lah....
sementara nenek masih ada...nenek doa biar sempat tgk along...
aku:
suddenly the tears drop again!!!
<then terus sengih jer manjang>
errr....belum lagi neeeekkkkkkk ...
<tarik nafaz panjang...hmmm>
mak:
ko ni ble nak berlaki long..
kalo ko kawin neh mak nazar long..
aku:
adush mak!!!!
toksah ampai bernazar...
mak kan ada nak jaga along..
>>>> the tears drop again!!!..

mokde:
tahun depan balik jangan sorang jer...
kena berdua tau...
aku:
<sengih><speechless>
<dalam hati..the tears drop again...heeee>

semua org pun mendoakan saya..thanks uolsss..
cume..masanya belum sampai lagi..
kalo dah sampai masanya nanti..
akan diuar2kan pada semua org okeeeeeyyyyy...

tahun depan..harapnye xde soklan cepumas neh lagi..
pray..pray n always pray.....
^___^



No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers