Sunday, May 22, 2011

NURKASIHHHH..ya nurkasih!!!

nur:
"semakin dugaan menghimpit kita bang..
selagi itulah Tuhan menghampiri kita"
<tetiba aku jadi terkesan dgn tagline ini>

semalam..aku sempat ke kluang mall..
saje je merelakskan otak lepas tanda paper..
so..dalam lepas asar..merempit ke kluang
pas tgk schedule..ingkatkan nak ke pasar karat jb..
tp ble tgk schedule tebrau city..kol 8.15 plak dah citernye..
yg malasnya..jb neh kalo malam minggu kompem jem!
so..
search punye search..aku decide g kluang mall..
mbo cinemas..ok gak lah kan...

tgk seat..dah ke J dah..hadesh..
kelmarin mase tgk kongsi..j jgak..
sakit sikit la kepala den nya..

aku g ngan kwn2 eh..no more gosip..
tgk type of seat tu..normal..bukan couple seat pun
<kenyataan ini khas tok en GTN>
hehhehhe..sebab aku tau da ape yg bermain dalam kepala dia..

keseluruhannya..citer ni ok..
sebab aku follow citer neh mase drama series lagi..hauweeee..
so kat sini mcm ending dia lah..
banyak sgt cabaran dalam citer nur dan adam..
almaklumlah cinta sejati suami isteri..huweee

plot cerita menarik..
tp..asenye..penggarapan citer neh mcm slow sikit lah..
sesuai tok org yg sentimental heart..

tp kalo org yg ati kering mcm aku neh..
sesuai tgk kongsi or kl gangsters kot..hahhahaha...
so far..xdelah nangis pun..hehehhee..
tp frankly speaking..mcm best tgk drama je..errkkkkk...


 ape pun..
dari segi cinematografi..mmg terbaeeeeekkkk..
lagi2 penggambaran kat jordan..
pandai diorg cari shot menarik..
pemandangan yg diorg amik tu seolah2 mcm lukisan..
shot kat kawasan kampung..sawah padi tu pun cantik...
masya Allah..
<en GTN..jom g JORDAN!>hehheehhe..


"Aidil:
"selagi abang hidup..
selagi tu a abg akan ada disisi nur..
tok jaga nur. itu janji abg pada adam"
<ada tak sesiapa nak berjanji pada aku mcm tu?>

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers