Friday, May 20, 2011

hari guru lagi..dan lagi..dan lagi...

 salam..holahhhh...mesti semua ngah tgk maharaja lawak kan..kompem punye..sebab en GTN awal2 lagi dah ckp..malam neh pas ngeteh nak lepak tgk maharaja lawak..sygnya rumah aku xde astro..kuali jer ada lah..hihi...so..neh nak masukkan entry terlepas..lepas lagi..hadeshhh..sgt kesuntukan masa ketika ini..lagi2 paper dah melambak2 nak kena tanda..

so..19 mei lepas aka bday ayah aku..heheh.. aku, yon, jasmin, hani n mira,,cikgu halim ngn nizam diarahkan tok g ke sambutan hari guru peringkat negeri..memula tu ade miscomunication..aku budget ingat peringkat daerah je..upenya negeri lah pleeeekkk..hadesh..lol!!!xketahuan plak thn neh KULAI jadi tuan rumah...patutlah keta banyak giler..sampai kena park celah umah org..weee..

 
 aku ngan mira yang maintain comey jer..
kalo dok ngan dia mesti gosip pasai anak bujang ea yg comey lote tu..izzudin..hehe

 anak dara berdua yang meletop!!!!hehhe..senyum colgate...


cameraman yang bertugas..tinggi tu beb diorg panjat..aku tgk pun gayat..tp serius..ari tu..puas aku tgk dslr..sana sini org pegang..hehe..xpe..jeling2 dulu..usha2 dulu..mane tau lekat berkat kat aku kan..ehehehhehe

 backdrop yang meletup..
gambaran bangunan sekolah zaman dulu..bila dalam layar..nampak real bangunan tu 
sygnya..kamera aku neh cap ayam..amik gambo pun gelap..dslr..oh dslr..hehhe

tapi serius aku ckp..aku suka perjalanan program hari tu..
kombinasi mc dan multimedia..
xdelah bosan sgt dengar mcm membebel..
majlis pun smooth jerr..


 goodie beg yg dapat..
aku paling suka tagline terima kasih cikgu tu..
sangat bermakna...



buku program yang ringkas but menarik..



oh ya..yg paling best..dapat gak doorgift..

mcm tau2 jer skrg musim sibuk kira markah,,huehue..
nape la tak bagi mesin mennda kertas esei ker..huehuehueee..


hari guru neh mcm sambut sebulan jer..
dah mcm raya plakkk..hehhehe

ok lah..nak sambung tanda kertas...
tada!

pssss:
en GTN meninggalkan jejaknya..
"sekarang dah jarang update" kat shoutbox aku..
gulp!rupenye ada gak silent reader neh,,huehuehue..ingat tak endah dah
^___^


No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers