Sunday, May 22, 2011

SUNDAY MORNING!

 dah lama tak rasa "kebestsan" ari minggu..
dah lama xrasa sarapan nasi lemak..roti canai ker..
sbb kalo weekdays..
aku punya schedule bfast berterabur...
sekali terus dengan lunch..yg kdg makan kdg tak..sbb ada brunch!
makan malam pun berterabur gakkk..
kesimpulannya..berat aku pun terabur..hahhaha!


 so..on the sweet sunday morning neh..
dapat plak nasi lemak speacial neh..hauuuweee..
best2...sambal sotong lagi uols..jgn jeles!
hehhe..

thanks ya kak ayu umah sebelah..
yg cantik molek..selim melim mcm anak dara uols!

haaa..
mesti kak ayu tukang masak je kan..
mesti sesudu dua jer dia makan neh..
dah tau dah kak ayu neh..
^__________^
alamak..nanti aku masukkan pic kak ayu eh..
nak mintak izin kidnap kat fb dia dulu..hehhehe



sambal sotong yang mengancam..huhuhueee..
suddenly teringat kat bonda!!!!

kak ayu oh kak ayu..
jadi mak angkat mas je lah..gulp!mak angkat ker???
hehhee..
maklumlah mak kita jauh kat sana..
errr..jauh la sgt...hehhehe


jom makan nasi lemak meletoppp neh..hehhe..
dun worry okeys!
lactolite akan buat kita ase always secure..
instead of pb 
always menyembunyikan apa yg patut
so..ape lagi..check it out!!!! 


psss: kak ayu, nasi lemak neh kena makan 2,3 round neh..
banyaaakk tu..heee..thanks ya kak ayu..semoga terus dimurahkan rezeki..
diberi kesihatan yg baik..n terus vogue!!

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers