Wednesday, May 18, 2011

MACAN!jaga ayah baik2 ya...

tadi..abis je r waktu sekolah..aku terus pecut balik rumah bonda..
ada hal yg aku kena setelkan ari neh.

esok..kena ke sambutan hari guru peringkat daerah kat dewan raya kulai
<errrr...ari guru neh sambut sebulan ker..dah mcm raya plakk..ekekkekeke>
esoknye plakkk kursus penandaan skrip jawapan PMR exam half year..
hadeshhh..jadual sgt padat...
esok gak plak nurkasih the movieeeeeeeeee...weeeee..
xsabau "mak" nak tgk...


sebenarnya aku balik ni nak jumpe ayah..
bawak  si kepala macan neh..
aku xleh pegang lama2 mende neh..
satg aku yg gerun ngan benda2 tajam neh...
wehhhuuu..so..kena pas cepat2 kat ayah..


tau ke kepala macan tu ape?
^
^
^
^
^
^

ha..mendalah neh lah..
sempena dengan bday ayah esok..aku tempah ngan cikgu rusazizi..
sebab aku tau ayah mmg suka kumpul barang2 antik neh..

so..plan this year..bday bos besar neh aku nak bg speacial gift tok ayah..
alhamdulillah..murah rezeki..
pas diskus ngan cikgu rusazizi..dia pun suggest kepala macan neh tok aku...


yg neh parang panjang..
cikgu rus kata sesuai la kalo ayah bwk masuk utan..
ayah kan suke camping...nurunkan kat aku plak..hehhe..aku kan anak ayah!!!
like father like daughter..


so..dia pun agak2 lah panjang parang yang sesuai tok ayah..
last 2 years..aku pg pendek sikit dr yg neh...
dah buruk agaknya parang tu..
so..this year..kasi up sikit design..
dan hasilnya..inilahhhhh


 fulamak..mase aku bg tadi..aku tanya ayah..ok x?
ayah sengih manjang jer.."lebih dari ok"..
fuhhhhhh..nasib bek dia berkenan

terus sengih manjang jer tgk macan tu..
ececcececece..macan..ko jaga abah aku bek2 tau...



 ayah...
hepy bday in advance..
semoga diberikan segala rahmat Illahi dalam menempuh hari muka..
diberikan kesihatan yg berpanjangan..

love u so much!
<xkira la..walapun ayah xkan baca blog aku neh..akak nak ckp gakkk..hehehhe)

to cikgu rusazizi..
thanks ya..for the great macan!
sy sgt berpuas hati..thn depan kita berurusan lagi ya..
^_____^

1 comment:

Gen2Merah said...

alhamdulillah, dapat hadiahkan ayah sebuah benda yang dia minati... mesti ayah awak suka tu kan.. hehehe
Salam ukhuwah ya dr foolower ke 43.. (",)

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers