Friday, March 4, 2011

MSSD KULAIJAYA 2011: antara senyum dan air mata


salam...
alhamdulilah..berakhir sudah Temasya sukan padang dan balapan MSS kulaijaya 2011
maka..usailah satu tanggung jawab yang perlu dilselesaikan...
terima kasih kepada kontinjen seri pinang yang turut sama
membantu saya dan c. johan sepanjang 4 hari tersebut..

terima kasih juga kepada kawan2 seri pinang yang telah merealiefkan saya
sepanjang 4 ari saya berpanas di padang..
berselirat fikiran menguruskan semuanya..
bersama rakan2 yang lain..

ammmmpuuunnn ya kawan2..
sebab menjadikan masa rakan2 semua
7-8 masa sehari..
terima kasih yg tak terhingga ya kwan2...
terima kasih sebab berusaha tok memahami tanggung jwab
membawa kontijen sekolah ke MSSD
sayang korang!!!!


hasilnya..
selama 4 hari tersebut..

1 perak dan 4 gangsa..
tahniah pada semua atlet
yang telah berusaha sebaik mungkin tok bwa pulang pingat tok seri pinang..
sekurang2nya..tidak pulang dengan tangan kosong..
(kami tetap bawa balik JOHAN dan MAS)
HEHE....
walaupun tau itu bukan tandingannya..tapi tetap memberikan tentangan..
bak kata ketua jurulatih ..en rusazizi..
jangan kalah selagi belum melawan!!!!
wahhh..semangat2...ehemmmmmmmmmmm!!!!
hehe



dalam jangka masa 4 hari tersebut..
ada satu insiden yang tetibe menyentuh hati..
(kat tengah padang pun boleh tacing...uweeeekkk..hehe)


nain..
pelari hurdle 110m..
jatuh masa acara akhir!!!!
auuuuuccchhhhh!!!


setelah nain diangkat ke khemah...
ini yang berlaku.....


masih boleh snyum dalam sakit..
wah!!!!semangat tu penting...

injured di lutut dan pergelangan kaki..
lebam kesan kena pagar yang jatuh tu..
(terima kasih kepada PBSM yang angkat nain keluar..nenooo neeeenooo..heeeeeeeee)



ada lagi yg menyentuh hati aku..
bilaaa
zunnika adik dia..
lap badan abg dia..
yg si abg..dah tak berdaya langsung..
mana taknya..jatuh..pastu kena pagar.
.sakittttt wwoooo!!!!!

mau menitik air mata aku tgk...


aku sempat snap beberapa gamba neh je..
sebab zunnika jadi malu2 bile perasan aku snap gambo dia..


kasih adik pd abg...


cube korang tgk tu..
tekun si adik lap badan abg dia..
boleh buat menantu kan..hehe


semoga nain cepat sembuh..
nain telah berusaha tok dapatkan emas tok seri pinang..
110m hurdle
tapi..rezeki tok dia bukan tahun neh..
mungkin thn depan..
cepat sembuh nain..

bangkitlah dari kegagalan ini!!!!!!!
bangkit tok balas balik thn depan!!!!!

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

selamat malam cikgu

saya nak jemput cikgu ke teratak matgebu 12 hb..
nak ker??
vlog bersama ben dan blogger yang lain

Siti Nadzirah Zakariah said...

cikgu, nain ne ade tahun depan..serius lah cikgu, nain uw not bad..hensem gak ngn spek putih uw..hahah..

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers