Saturday, February 26, 2011

BENCINTA..versi diri aku

baru lepas solat maghrib..tenang rasanya..
alhamdulillah..syukur..petang tadi dapat makan bersama family..
terutama sekali dengan bonda tercinta..
sayangnya..bonda mcm tak berselera..
overnite!!!tak cukup tdo sebab siapkan tempahan kuih..

kembali ke rumah comel..
niat di hati nak mula menanda kertas..tapi sayangnya...mud belum datang lagi..huaaa..
aku ada 4 kelas nak kena tanda ringkasan diorang!!!
pergh..mau berpinanarnarnarnar mata aku..
oksigen2222!!!!tolong2!!!cpr aku cepat..haha...


warghhh..inilah lambakan kertas uk yang aku kena kena tanda..
pergh..aku lantakkan je setakat neh...perlu amik mud tok menanda..
kalo tak kesian org yg akan jadi mangsa jiwa kacau ku ini..hiiii...
kena adil!!!

sape nak tolong aku tanda cepat angkat tangan!!!!!!!!!!
huh..kompem tak nak punye korang...

hmmm..aku pun xtau camne aku leh terlibat dengan bidang bahasa neh..
mungkin dah takdirnya aku terpaksa lupekan bidang ekonomi yang kucintaik..errrrr..=)

dan bahasa jadi sebahagian dari idop aku..
tak sangka le aku ada bakat bahasa terpendam...
nguehnguehngueh....!!!!

aku bukan org yg arif tok berbahasa..
aku sendiri masih terus belajar..
(kredit tok team bm seri pinang yg selalu tolong aku)


tapi aku minat gak lah tang sastera..
ha!!!jangan kata aku jiwang eh..
aku cuma kagum dengan org yg boleh berbahasa dengan baik..

tp bile diberi tanggung jawab ini 4 tahun lepas..
insya Allah..akan aku usaha tok belajar semampunya..
sape kata bidang bahasa neh mudah??
ha..kalo ase mudah..ambik ar kelas aku..try ganti..hehehehe..tanda sekali kertas peksa!!!
boleh????kompem tak mau kan!!!


perkara yang paling "bercinta" sekali adalah..
TANDA KARANGAN..
aku ulang....
TANDA KARANGAN!!!!!
ha..korang dengar je dah nak muntah kan..hihihi..

tp tulah...
lama2 ku pujuk hati gak tok menanda latihan karangan...
sebab tu..bile menanda karangan..
aku mencurahkan segala apa yang aku pendam melalui komentar aku..
hehe..ye ar..aku bukan reti sangat bebel panjang neh..
nak marah kang wat sakit aku jer..
aku tak mau menghidap HBP dalam usia yang x berapa muda neh..
so..aku pakat curah macam kat bawah neh lah...


ambik ko!!!panjang berjela komen aku..hehe
dah macam aku plak tulis karangan..
padahal aku yang nak tanda karangan tu...

adeshhhhh...tu je la cara nak nasihat secara halus..
cakap banyak pun xgune kalo diri sendiri takmo sedar..
xmo berubah..
sendiri mau ingat lah!!!!

so..aku mau jadi seorang yang cool..
(aku neh mcm makin gelap plak kan..hueeee)

penat wo marah2 neh..
tp sesekali nak gak jadi org yg mampu melepaskan kemarahan dan kegeraman itu..hehe
sekali sekala kena buat gak mcm tu gaknye!!!!
test market..huehuehue...

mohon diberi kekuatan menjalankan tugas aku dengan segala ketabahan dan kesabaran...

ok!!!!
mud menanda sudah mari..
cau cinci....=)


2 comments:

Adzriel AB said...

sekurang-kurangnya anak murid tu tau ada guru yg prihatin.. adakalanya org suka mendengar kritikan beserta cadangan, bukan komen yg menjatuhkan. i like this...!

Dda Ly said...

hihi cikgu, banyak kertas nak kne tanda tuh..patut la berchenta!! hikhik :P

meh ke rumah,
~happy birthday damia~
keep in touch ye..♥♥♥

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers