Sunday, March 6, 2011

ayer hitam: jom kawin..errrr...

salam..
aktiviti hujung minggu hari neh ialah..
menemankan seorang sahabat yang akan bergelar raja sehari tak lama lagi..
kami ke ayer hitam...
shoping moping barang tok walimah..


saat kaki melangkah masuk ke kedai tersebut..
(xyah tau le kedai mana..hehe..kang korang pakat serbu plak kedai tu..hiks!)



aku ase mcm dalam taman..
mak aih..banyak giler bunga n barang kawin...
(tapi xgiler lagi okeeeyssss..=)

yang si member tu plak..sudah mula rumbang mata..
ehehehe...aku yg xkawin lg neh pun rumbang mata..
inikan dia yg dah nak kawin..lagilah kan..

so..aku pun pusing2..
sedangkan member tu lak sibuk menambah rambang mata dia..ekekekeke
biarkan dia melayan mata dia..jadi berumbang2...hehe..ampon!!!

aku sempat menyenap..
beberapa item..yg membuatkan aku ase tertarik..
aka ase cepat nak kawin..hiks!!!
tapi serius beb..
kalo neh la patternye..mmg teruja nak teeeeeeeeeettt!
hihi..


antaranya ialah...
bekas cincin neh.
klasik weh...
betapa indahnya..kalo ada cincin emas yang berlekuk2..hehehe
(berangan jap!!!!)


pastu..benda neh...


paper bag neh tok door gift..
korang mesti tau kan kenapa aku rasa tertarik..hehehehe..
aku mmg tak dapat menahan diriku
bile berdepan denga item kaler pink neh..huahauahau..
yang penting kat paper bag tu siap ada pantun lagi ko..hiks!!!
cayalah..kena sangatlah ngan cikgu bm mcm aku neh..
=)


seterusnya...


bekas hantaran yang ini
perggggghhhh!!!
yang ini mcm nak nanges aku nengoknya...
aku tak pernah jumpe lagi pattern mcm neh..
sebelum neh dok skodeng hantaran member2.
.aku tak pernah jumpe lg style mcm neh..

huahhuuuuu..benar2 mencabar keinginan..hehe
based kaler pink plak tu..mmg gorgeous lah..
korang bayangkan le kalo kain telekung ke..sejadah ker..sepasang baju ke
letak kat situ..mesti kiut miut kan..

yang ini paling aku suke..
sirih junjung dia nampak fresh jer..wauuuuweee..
tapi bile aku belek..upenye daun plastik..patutpun..time aku nanti aku nak daun fresh..


takmo daun plastik..nanti cepat layu..
hahahahaha..cerewet giler aku neh..

aku suke design dia
blend dgn kuning n pink plak..
mmg comel..
dengar citer sape yg bawak sirih junjung neh kena jalan depan..
yeker?kenapa ek?


kesimpulannya..mmg giler ah kalo masuk kedai pengantin..
ops!!!!baru teringat kat member aku tu..
sekali toleh dah 2 troli penuh dia bwakk..ekekekeke..

aku plak..
melangkah keluar dari kedai tu..
dengan tak beli ape pun..huhuhuhu..
jadile berangan kejap..

jom tdo..aku nak sambung mimpi g kedai pengantin..hehe
(aku mesti balik semula ke kedai neh..
aku akan beli barang yg aku dah aim td gak..
cepat atau lambat???wallahuaalam...)

1 comment:

Ummi said...

wah..wah..dah tak lame nih..huehuehue..

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers