Monday, March 21, 2011

bile nikmat tu telah ditarik..

seharian kat rumah hari neh..sendi2 makin pulih..aku sudah mula bangun..menyuap bubur yang amik masa setengah jam..tu pun x abis..selera benar2 terbantut..yang mengenyangkan aku..cume air milo suam..yg buat aku ase sikit kenyang...perut mula rasa sakit..sebab nak makan..ase lapar..tapi bile kenangkan time telan tu berair mata..aku tgk je makanan tu..owhh..xsanggup asenye..

demam mule kebah..tapi sendi2 masih sakit..aku tak sangka lah tonsil neh effect sampai ke sendi..mase mule2 kena..badan mmg ase xsedap..ase lenguh2..sakit badan..kebetulan ada semalam tu..aku tak lena tdo..actually tak tdo langsung..kenapa??alamak!gulp..biarlah rahsia..hehe...kdg2 ada benda yg menyempitkan otak kita yang menyebabkan susah nak lena..tapi actually rasa perit tekak tu..dah bape ari terasa...

sempat gak..google..tok paham btol penyakit neh..kat sini

sebelum neh ada gak sakit tekak..tp xsampai tahap demam n sakit sendi cm neh..
neh la kali yang teruk kena..terus aku collapse..

neh ha bubur yg aku masak pg tadi..
kalo bonda ada kan best..huuuu..sedih..sebab aku sebatang kera jer..

ubat plak..besar x hengatttt...

hadoi..
ok..cukup setakat neh..kepala sudah berdenyut...
mau bammmmm...
ps..:esok bahas ala parlimen kat kulai besar..mohon aku boleh bangun..


2 comments:

Unknown said...

masrini--
awak da follow upb di hospital pakar (HSI)...maybe selain pembedahan ada ubatnya...

jaga kesihatan yer dik

Zu said...

get well soon sis! ;)

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers