Wednesday, April 6, 2011

hutang yang belum berbayar...

andai hidup ini satu perjuangan..
aku antara org yg selalu kalah dalam perjuangan ini..
andai  hidup ini satu kemestian..
aku antara org yg pasti mengelakkan kehidupan itu..
antara perjuangan dgn kemestian...
hidup lebih kepada kemestian...
yg acapkali  menuntut segala pengorbanan dan ketahanan..
untuk menongkah arus kekalutan itu...




sesungguhnya..akulah  perindu ketenangan
yg telah lama lenyap..dalam hati sanubari...
menanti tunas harapan itu muncul kembali..
sesungguhnya...
terlalu banyak sendu dalam hati...
kalaulah boleh kembali ke waktu kecil..
aku antara org yg memilih utk saat itu...haha..
tp..boleh ker????

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


tetibe jer teringat keindahan dan kedamaian rumah bonda..rindu pada pucuk2 tunas yg mula meninggi...sesungguhnya..akulah anak yg paling banyak berhutang masa dengan bonda..rasanya sampai ke akhir hayat pun belum tentu dapat bayar masa yg bonda peruntukkan utk aku...

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers