Monday, February 14, 2011

jgn pandang luaran jer!!!

salam..hoollaa..selamat petang..baru lepas mandi..huawaa..segar..lg besh sebab esok ialah ari cuti..so..malam neh boleh pekena roti milo..kat permata angerik..hiks!aku neh dah macam duta kedai tu plak...semua benda aku kenalkan..hehe..tp serius..setakat neh..kedai tu je yg terbaikkkk!!!aku suke sebab variety of menu yg dia ada..ha...jgn nak bulat mata ngan aku eh..neh xde kena mengena ngan tokey kedai yang masih single tu okeyyy...

ha..neh la rupenye roti milo..hauuuww..macam nak pengsan kan..hii..rupe mmg la sedikit hodoh..ye lah..korang cubelah bayangkan milo yg dah cair..kaler ape???xkan oren plak kan..mestilah coklat kehitaman mcm gambar di atas..rasanya..bessshhh wooo..lebih2 lg tok peminat malt n choc mcm aku neh..menjilat jari kaki..hehe...so..jgn pandang rupe paras je tau..mau tgk itu isi n rasa dia...

roti milo neh kena makan time panas..kalo sejuk..milo yg dah melt tu akan beku balik dan menyebabkan roti tu jd sikit keras..so..aku suggest..better korang dok ngeteh je kat kedai tu mcm aku ngan k.marina buat..ha!!!kami tak kaco org pun eh..dok lepak2 sambil borak ttg masalah negara je..hehehe..

cayalah permata anggerik!!!sekali lagi pembaharuan telah anda lakukan..tabik spriiinggg lah!!!

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers