Saturday, February 12, 2011

aku dah buang!!!!

salam..selamat petang..fuh..panasssnyee..nak buke mata xleh..kepala plak sakit..almaklumlah..sebelum neh i selalu dok dalam aircond..haha..mau pengsan dengar..alhamdulillah..cuaca panas neh..dapat membantu proses kering mengering barang2 en GTN..yg kebanyakannya hanyut..huhu..semoga sabar dan "cermat" mengemas rumah sempena pasca banjir ya en GTN..

OH YA..ari neh..mule mengemas2 rumah..pagi td dah warming up kat Larian Perdana Mahkota..balik tu terus kemas mengemas rumah..kemas punye kemas..aku pun terjumpe sesuatu yang aku tak nak jumpe..uiks!!pelikkan..tu lah hakikatnya..ingatkan selama neh aku dah buang abis segala barang2 yg menyedihkan aku neh..rupenya ada lagi..t.t
^
^
^
^
^
sebenarnya aku jumpe bendalah neh..

bil telefon masa zaman muda2 dulu..ahaks..
sekarang pun muda lagi okeeeysss..


cube korang fokus btol2 kat figure tu..
mesti bulat biji mata korang kan.haauuu..


tok pengetahuan korang..
aku pun cam tak caye je bil telefon aku sampai banyak tu..

entah ape yang aku cakap pun aku xtau ler..
hiks!!!

sape yg aku kol..ha..xpayah lah tau..
sebab tu semua kenangan mase muda2 dulu..

haish..
aku sebenarnya tak suke citer pasal neh lg dah..
kang tetibe teringat segala macam benda yang buat aku jd marah nanti..
tapi oleh sebab dah jumpe..
pastu aku mule dah rasa mcm berangin jeh neh..huhu..

aku akan pastikan segala benda yg aku baru jumpe neh..
aku buang..
tempat yang layak tok benda2 neh..cume tong sampah jer..

dan aku tak nak jumpe lagi dah..
sebab..
aku xnak kehidupan aku sekarang terganggu dgn benda2 yg menyedihkan aku..
dan aku tak nak sakit hati lagi dah seumur idop aku..
chaiyok2!!!

moral:
1) menabung tok maxis adalah sangat tidak efisien..baik menabung tok p haji lagi bagus..
2) bergayut masa bercinta adalah tak berpa seronok..yang seronok ialah borak ngan kekasih hati bile dah nikah nanti..ko nak borak sampai pagi..xpayah kena bayar pun..lagi jimat!!!amacam???ok tak moral value aku..hehe..

pss...:aku dah siap kerat kecik2 dah semua bil tu..dah buang dah pun..ntah2 dah sampai pelupusan sampah kot...muhahaha..


No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers