Wednesday, February 2, 2011

APE LAGI NAK DIKATA...

salam..selamat petang..
wah..hari neh mentari bersinar dengan cantik sekali..
syukur alhamdulillah..keadaan semakin pulih..
walaupun keadaan masih mendung dan suam2 kuku..

erm..cuma masih simpati pada en GTN..
yang masih xdapat kembali ke rumahnya..

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

alahai en GTN..
rumah nampak bumbung jer..
macam mana lah nak balik..sabar yer..
kalo rumah dekat..awak boleh dok ngan saya..
haha..
(dah ada yang bulat mata baca neh)
no ways..aku masih waras okeeeehhh...



ape yang lagi tragis...













dan kereta pulak..adesssssssssshhhh...!!!
(sila jangan fokus pada mamat tu ok..18sx...heee)



ape lagi nak kata....
aku sendiri speechless bila dapat mms neh..
tp..en GTN masih tenang..cume terkeluar gak dari msg dia
"abis kopak duit nak repair keta"


haiyork...aku plak tetibe je jd blur..
sangat kasihan ngan dia..


.toksah kata ape2 lah en GTN..
HANYA..
banyakkan zikrullah..

segala yang berlaku itu..hanya dia yang Maha Mengerti..
(psssss..kereta tu banyak kenangan,,haaaauuuuu....)

 Tuhan...
Mohon kau lindungi Dia..
lindungi keluarganya
Mohon semuanya akan selesai dengan baik..
dan permudahkan urusannya..
Amin..

psss:
sesungguhnya alam ini semakin marah dengan kita...=(

1 comment:

Siti Nadzirah Zakariah said...

semoga encik GTN tabah ye cikgu..

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers