Thursday, February 3, 2011

kembalilah...aku mohon...

salam..selamat pagi..selamat bukak mata..hehe..ops!sikhukuai leq...btol ke aku eja neh..haiya..selamat tahun baru cina lah..gong xi..gongxi...hehe..selamat thn baru cina tok semua member2 yang sambut thn arnab..dengar cerita thn kesuburan..btol ker??haha..ape yg subur pun xtau lah weh..yg ptg..semoga new year ini memberikan segala kebahagian kepada kita bersama..erk!!!cina yg raya..aku plak yg bahagia..lenjan je lah..satu malaysia kan..hauuuu..


so..malam td..org dok makan besar ngan family..aku plak makan dalam mangkok besar..layan blues sorang2 kat rumah comel neh..huhu..kadang kala sepi itu indah...haha..indah la sangat...mau meroyan aku dibuatnya...hmmm..sebenarnya dua tiga hari neh..aku macam lemau sikit..erk!!!bukan sikit lah..banyak sebenarnya..tu yg macam blur jer..nak buat semua homework opun macam ndak x ndak je..ape kena ntah aku neh..wa pu ce tau la...sob3!!!

tolong bagi cadangan..mane nak cari semangat yang hilang neh weh...senin depan mau kerja sudah...kang aku jadi pekerja tak produktif lagi neh..haru lah cik jah oi!!!semangat oh semangat..kembalilah dikau..hmmmmm...

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers