Sunday, January 30, 2011

WEDING OF THE YEAR: TAHNIAH AKAK!

salam..salam pagi ahad semua..hari neh bgn awal..tido kol 1.30..kol 5 sudah bangon..uwarghhh..mata sangat kelat woooo..tp...eh2 cop..korang nampak tak anak dara berempat kata atas tu..hehe..dalam gambar tu 4..tp hari neh ...pada tanggal 30 Januari 2011 akan kehilangan seorang ahli persatuan yang akan lompat partttiiiiiiiiiiiiiiii..wahhhh..gempak koooo..hehehee.....maka..bilangan ahli aktif sekarang..3 org sahaja..hiks!!!mcm dah lemau jer gayanya persatuan neh..keh2...

entry neh aku tulis khas tok seorang sahabat..yg paling aku sayang..selama neh aku mmg tak pernah ucap pun aku sayang kat dia..haha..mau pengsan ko..tetiba buang tebiat nak mengungkapkan sayang pada dia..ha tgk..dah ada yg pandang senget pada aku dan dia nanti..wakakaka..tp..rasa sayang tu kami lestarikan dalam "kimia" antara kami..byk benda yg menjadi minat bersama..terutamanya minat "merayau" dan mencuba sesuatu yang baru..yg penting..takde kaco org dan menyentuh sensitiviti perkauman...hehe.. positif okieeesss...


kalo nak mengimbas balik kenangan bersama dia..mau menitik air mata wo..byk susah senang yg kami kongsi..atas dasar persahabatan..byk benda yg jadi private n confidential kami..sebab tu kimia dan keserasian tu selalu ada..lagipun kami olang jenis talak kisah punya olang..hehe..itu idop kasi jalan..kasi lenjan ja..hehe..fuhhhh!aku kalo masuk bab persahabatan neh..aku tetibe emo sket..hiks..


segala kebahagian..segala kegembiraan dia..aku juga akan hepy..segala kesedihan dia juga aku akan rasai..itulah nilai persahabatan yang sebenar..tak payah byk cakap..kalo nilai persahabatan itu luhur..sendiri akan rasa semua itu..

so...tok kakak aku merangkap..sahabat aku yang paling best..kak noryn....wish u happy wedding day with ur lovely hubby..cikgu aspar...wah...dah dapat abg ipar dah aku..hehe..semoga perkahwinan kalian..diberikan seluruh kegembiraan dan kebahagiaan..diberkati Allah selalu hendaknya...aku sayang ko kak!!!!<ni first time aku ckp neh..eleh..bukan dia baca pun..dia sibuk nak solek tu..haha>

 aku paling suke gambo neh..semua org heppy..hehe..okeysssss..mahu siap2..pagi neh mau tunang..terus nikah....eh2..bukan aku la...heeeeeeeee...Dia tu ha..hiks!!!!

pssss: perjalanan hidup ini segalanya telah diatur rapi olehNya..oleh itu, berperasangka baik lah dengan ketentuanNya..kerana semua yg terjadi..akan ada hikmah yg tersirat..yg memerlukan mata hati tok melihatnya...


Salam sayang, Mas. 

1 comment:

Sis Tina said...

"sahabat"....pengertiann yg sukar diungkap dgn kata2...akak juga mempunyai seorang sahabat yg paling akak syg mas!!....
*emo bile bc entry mas ni!!!

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers