Friday, February 11, 2011

JOM RONDA JB!!

salam.ffuuuhhh..berhabuk blog woo..lame rasanya tak berblogging..len lah kalo ada sepasang lagi tgn dan kaki..haha..astagfirullah..mengrut lg..ok.just nak mengabadikan kenangan bersama seorg sahabat..yg bawak AKU ronder2 jb ahad lepas..huu..lenguh kaki..tp..xberani ckp..hehe..sgt seronok.sebab semua tempat lalu dan pusing..sgt syiiioookkk..cube gak makan nasi beriyani..

oh ya!!kat mane??kat sini ler..
belakang angsana..
dekat ngan mydin uda tu
ms stand for md shah..


tp xmakan kat situ..tapau je..
makan kat mana!!ops..xleh kasi tau..
rahsia..hehe

ape benda yang ditapau nye..


tentulah nasi beriyani
takkan la kedai nasi beriyani ada jual nasi ayam plak.hiks!
.ermm..asenye..ok lah..
walaupun aku bukan peminat nasi beriyani..
aku dapat menilai kesedapan nasi tu..lembut..
wah!!lepas neh boleh jd berani lah..hehe

minum dengan air asam boi..
perghhh!!!masyaammmmm...

terima kasih ya kepada pemilik tgn ini..
sebab belanja saya makan nasi beriyani neh..hehe...

sesungguhnya..hari itu sgt bermakna..
sebab..satu lagi kimia telah kutemui dalam dirinya..




No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers