Saturday, January 29, 2011

LETS TRY THE NEW ONE!

salam..hujan..sgt sejuk..dalam hujan neh gak..aku kena p kursus perealisasian item..huh..mau terbelit gak lidah neh nak nyebut..huuuuu...dengan erti kata lain..kursus nak bina soalan..ok..so..ari neh pergi dgn niat tok menimba ilmu..mujur team yg p kursus neh semua sekepala..hehe..so..kesimpulannya..kursus pd hari sabtu neh sgt syiiiooookkk....tak mo stress2 okey...mari bekerja dengan niat yg ikhlas..

.wah..pasneh boleh masuk team panel perunding lah...ceh..hampasgasnye...aku pun masih baru belajar..heeeeeee..


dah petang neh..so kena mula pk malam neh mau soru ape..asenye semua kedai kat bt neh aku dah jalan2 cr makan..cume tak letak award mcm jjcm jer..kalo tak..semua kedai makan dah ada foot print aku..hehe..inilah nasib org bujang yg sebatang kera mcm aku neh..nak masak alang kepalang..yg telannye aku sorang..yg tak abis pun aku gak yg kena abiskan gak..haha..so..jalan yg selamat..tp x selamat pada duit aku ialah..makan di kedai..hehe..

cara aku..kalo p kedai makan..aku akan cuba cr sesuatu yg baru..sebabnya..aku maukan kelainan dalam makanan yg ari2 masuk perut aku..hehe..yelah..kalo makan benda yg sama jer..perut aku pun reti bosan..hiks!ape pun kena bersyukur dengan rezeki yg allah bg okiesssss..he...satg kalo bongkak..allah tarik balik nikmat yg dia bg..takut wooooo...

so aritu kat seri permata anggerik..aku try apple lavva..nice gak lah sebab jus epal mcm ice blendad..pastu letak weaping cream d aiskrim atas dia..pergh..terangkat..harga???yg neh RM 3.00 ar..xleh lah dapat RM 1.50..melainkan kalo aku p usha tokey dia..hahahaha..nak pengsan..mau semua minuman kat situ free jer..haha..gurau jer ek boss..jgn marah ar..

errrrrrrrrrrrrrkkkkk!!!!malam neh mau g  marhaban rumah kak noryn..almaklumlah..nak meraikan si dia yg bakal bergelar pengantin esok..tu pun kalo hujan redha..kalo tak lepak umah jer..mari menyimpan lemak..heeeeeeeeeeeeee...

uwaaaa..nak mandi..tapi manyak sejuk lorrrr...erk!!!kalo line clear malam neh mau usha roti milo plak..ape rasanya ek..tgk preparation ea mcm best jer..weee..lets try sumthing new okieeessss...

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers