Sunday, January 2, 2011

alamak!!!kena kerja dah ke?hiiii

salam..ha..dah solat maghrib???dok depan pc je eh??kalo blom p cepat solat!!!jgn lengah2...hmmm.. nasihat neh pada aku gak..yg kdg2 lalai gak ngan perintahNya..bile dok diam2..terkenang aku berita yg semalam diterima..pasal pemergian Faizal Yusof..kembali ke Rahmatullah semalam..dalam jam 2.30 petang..

Alfatihah tok arwah..aku antara yg minat gak tgk lakonan nya..bukan ape..muke dia innocent sungguh..bak kate ore kelate..muke hok juruh! terbayang2 aku stail dia bercakap yg beriya2..sebab aku antara peminat adam maya..n tiramisu..harapnya roh beliau ditempatkan dalam kalngan org beriman...so..moral of the story..ajal maut tu perjanjianNya..sampai masa yg dijanjikan..maka kembalilah kita kepadaNya..ketahuilah..hidup ini terlalu singkat..so..hargailah ea sebaik mungkin..(neh peringatan pada diri aku gak..hehe)

so..esok ialah working day!!!yup..ulang suara!!!!. working day!!!!!..setelah dekat sebulan mengumpul lemak..berpoya2 dan mengisi setiap penjuru cuti dengan hati yg gumbira..sampai saatnye..esok akan kembali  bekerja..hip2 horey..(horey ke uwaaa!!!!haha...adeshh...)ingat..thn baru musti kerja sungguh2..erk!!pastikan kesungguhannya sampai hujung thn ye cik masrini....hehe...

orait!!!!
hbeg n kasut dah ready....

 coloris acessories.CA n kasut..sembonia..hii...
mega sale mari...
yang penting pink tu tetap maintain....
erk!!!
mujur lah kasut xde kaler pink..kalo x mau pengsan boss aku tgk...hahahahaha!

 beg sekolah pun dah ready..
buke rekod pun dah sampul..lesson plan dah buat..kotak pensil pun dah kemas..
hehehehe..
sape kate golongan cikgu xde beg sekolah..ada tau..
lengkap lagi..cume x galas belakang jer..
kalo mak galas belakang..mau nampak mcm budak sekolah rendah nyah..
dah la mak neh kurang inci..hehe..mujurlah mak terlebih berat..nampak sket mcm dewasa..

ok..stok baju stok seminggu punya dah siap..
sekali ngan tudung lagi..ckp je nak kaler ape..
semua ada..
tapi rasanya korang perasan tak????
pink tu tetap monopoli kan..wakakaka..
itu mak xleh nak kata apelah nyah..
dah pink tu yg melekat kat mak..hehe...






oraiit..
ready for back to school tomorrow..
erk!
sape kata cikgu x semngat kan..
kadang2 cikgu lagi semangat nak p sekolah..
hii..try tanye anak2 aku..
diorg dah ready ke mcm aku..ha..jawab2..hehe..
(aku ase ada yg dok sengih2 neh..btol tak????)


apepun.harapnya 2011 membawa kenangan manis dalam hidup kita bersama..
permudahkan urusanku Ya Allah..


No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers