Sunday, January 9, 2011

SEHARI BERSAMA BONDA

salam..holaaaa...pagi yg indah...menulis entry dr rumah bonda..yer..hehe..semalam sudah bermalam di rumah bonda..sampai je kat rumah bonda semalam..terus pelok bonda..(tak tau lah sejak usia 28 tahun ni.aku rasa selalu nak bersama bonda)..mungkin sebab peralihan usia..menjelang 30 neh..diri selalu rasa nak manja ngan bonda..

haha..bunyinya macam geli kan dengar..tapi tu lah hakikatnya..apatah lagi dalam usia mcm neh..aku masih lg sendiri..dengan sape lg aku nak manja kan...bonda sorang je yang sudi manjakan aku neh..kalo aku manja ngan korang kang..tak terlayan plak..haha..nak pengsaaaaaannnnn kan...erk!jgn marah..gurau jer...

semalam..sampai jer rumah..bonda ajak ronda bandar..hehe..jgn jeles ar...bonda ajak ngedate...bukan ape..bonda nak cari barang2 piggan mangkok..erm..kat area Little India Kluang...alamak!bonda neh kalo dah mengadap pinggan mangkok..mau berjam2..abis semua kedai dia ronda..aku plak..duduk jer...sambil tgk bonda pilih punye pilih...hehe..bonda kalo bab pinggan mangkok neh..tetibe jd ligat dan lebih aktif dari aku..

aku plak...suke gak..tp..x larat dah nak layan wo...lenguh kaki..aku pun dok diam sambil usha teko bunga kangkong..hehe..suke tgk..mcm english style...jgn terkejot ko..sekarang neh bunga kangkong high value tau..barang antik yg jd pilihan...

hasilnya....


berkotak2 bawak balik..hehe..kalo ngedate dgn bonda..x sah kalo tak membeli..akhirnya..satu hari lagi dapat dihabiskan bersama bonda..tu pun belum dapat menggantikan lagi masa2 yang hilang bersama bonda..weeee..dalam hati..ada taman...ok lah..mau masak..tata!!!!

3 comments:

Citarasa Rinduan said...

salam..
cikgu kalaus aya ada no telefon cikgu..semalam saya dah bawa cikgu jumpa CMG..

Masrini Karim said...

salam..cik ayu..tu lah kan..semalam bday cik mat..cik ayu p jumpa dia ka?erk..p umah dia ka..

sissyira said...

salam

rindukan bonda ku juga,....

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers