Wednesday, November 3, 2010

SEGALANYA TAK SEMPAT...

salam..
hanya nak meluahkas rasa hati..
hujung2 thn macam neh..
semua golongn guru akan sibuk..
yang x sibuk pun akan buat2 sibuk..=)
nak hantar laporan lah, nak hantar perancangan tahun depan lah, nak kemas bilik lah, nak tanda kertas pekse lah, nak buat laporan adab belajar lah, nak kemas kelas lah..... blablablablablabla..
maklumlah cuti akhir tahun akan bermula..




termasuklah saya..
termasuklah si Dia
termasuklah mereka semua

tapi..
saya ada jer mase tok diri sendiri..
tak seperti si dia..
yang seolah2 teramatlah sibuk mengalahkan pengetua sekolah
hmmmm..saya bukan nak mengeluh
(tapi dah mengeluh pun..hahahaha)



dalam diam..sebenarnya sudah berkecil hati pun..
tapi kalo saya dah cakap banyak kali pun..dia masih sama..
dan respon nye tetap sama
adakah saya yang tak faham?
atau si Dia yang buat2 tak paham

sedangkan kami bekerja di bidang yang sama...
jika dia sibuk..maka sibuk lagilah saya..
kalo dia meting..maka metinglah saya..
kalo tensen tok ea...tensen berkali ganda lagi tok saya...



yang berbeza ialah..
saya masih sempat kol ea..tapi..dia tak sempat langsung kol saya...
saya masih sempat hantar msg pada ea...tapi...dia tak sempat msg saya..apatah lagi nak mereply msg (walapun msg tu bernilai 1 sen je)

 saya masih sempat pick up kol ea..tapi ea cume tgk nset tu ringging jer kot..
saya masih sempat mengucapkan sayang pada dia...
tapi ea tak sempat pun nak say "hai" pada saya


 haruskah mohon dengan Tuhan..
berikan si Dia masa tambahan...
supaya Si Dia da jer masa bersama saya..bertanyakan tentang saya...


konklusinya...
segalanya bagi ea..
xsempat tok diri saya
sebenarnya..
siapa saya di hati dia?





No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers