Thursday, November 4, 2010

BOSAN PUNYA PASAL

salam..
hari ni..kehilangan selera tok makan..
rasenye semua jemu nak makan ape..
ari2 makan kt kedai..menu yang same..
bleh katakan semua menu dah pernah cube..
(mungkin juga Allah dah tarik nikmat makan saya tuh)

so..pusing pusing kat rumah comel saya neh..
saya pun..

hohoho..mujurlah ade dalam freezer..
bukan ke neh makanan wajib orang bujang macam saye..


pastu..

tumis je lah pe yang patut..
men campak2 jer..haha..

letak kicap sket..

dah mendidih
masukkan je telur tadi...
masak hingga sebati


dah siap..


wah..
menu macam neh pun dah membuka selera saya..
bosan punye pasal sebab makan benda2 yang biasa kan
hehe..ape2 jelah..yang ptg kenyang..
tapi..sape nak abiskan semua neh..
uwaaaaaaaa
saya gak ker?
(ni yang mals nak masak, mesti tak abis punye)
.

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers