Wednesday, November 17, 2010

AIDIL ADHA 2010

salam.entry ni khas tok aidil adha..saat takbir bergema..tetiba ada satu perasaan yang halus meresap dalam hati..labaikallahumma labaik..labaikalah..syarikalakalabaik..innalhmda..wan nikmata..lakawalmulk..la syarikalah..asenye ketika ini..jemaah haji di Malaysia..berada di Masjidil Haram..tenang agaknya di sana..menyerahlah diri kepada si Dia..mengabdikan diri di sana..satu ketenangan yang tak dapat di cari di mana2..semoga satu hari nanti..saya juga mngikut jejak langkah yang sama..dan mohon dipermudahlan segalanya Ya Allah..masenya belum tiba agaknya..sebab tu saya masih di sini...menyambut aidiladha di dapur..bersama bonda tersayang..hehe..alhamdulillah..syukur masih ada bonda..tempat menumpah kasih sayang..dalam waktu raya begini..bondala yang paling sibuk..so..utk juadah ari neh..meh kita intai dapur bonda..

neh rendang ayam bonda..sangat best..xde tandingannye lah..

ni sayur lodeh kegemaran masrina..
saya plak suke lodeh yang pucuk tau dan soohoon yang banyak..hehe

serunding daging bonda...
makan dengan nasi ambang best kan en GTN..

ini pulak sambal tumis fevret saya..
makan dengan ubi rebus..fuyooo!
terangkat...

dan..
tak ketinggalan juga..
pulut kuning tok masrina..



ALHAMDULILLAH..
masih diberi kesempatan beraya bersama bonda..
semoga peluang ini akan terus saya kecapi sampai bile2...

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers