Thursday, November 18, 2010

MARI MAKAN HAMPER..

salam..bestnye..br lepas mandi..sementara tunggu nasi masak..,tak makan lagi.. td makan spageti je kat jamuan sekolah..curi mase jap tok  hupdate ini blog..hehe..yeyeyeyeye!esok last sekolah..cepat rase masa berlalu kan..habis sudah tempoh persekolahan 2010..mari kerja keras siapkan keje..sebab pasni mau menghayati masa cuti bersama keluarga..mau mengecapi tidur yang aman..sebelum memerah otak tok 2011..hehe..dah la..xmo citer 2011 lagi..nanti cuti akan jadi sangat xbest..meh kita pk tok 2010..sisa waktu 2010 perlu dihabiskan sebaik mungkin agar semua yang terjadi dalam idop kita adalah yang terindah..insyaAllah..

hari ni perhimpunan koko di seri pinang..alhamdulillah..rezeki itu ada di mana2..sebenarnya mau berkongsi kegembiraan dan kesyukuran dengan rakan2..what u give u get back..harus aplikasikan itu sebagai yang positif...(bak kata kak marina sewaktu ngeteh di kfc 2,3 ari lepas)..hmmm..dah..xmo citer banyak..tgk je la ape kat bawah neh..hehe..xmo bg komen ape2..hanya mahu senyum saje...

ni bukan hamper biase..tp..hamper ada makna..

^
^
^
^
^
^
pastu yang ini..bukan sijil biasa..pun sijil yang ada makna..hehe..



TARA!!!!!!!!!!!




alhamdulillah..
itu sahaja yang mampu saya ucapkan..
dan petang itu..kami rewang hamper tu..
dengan kak fadzilah, kak marina, kak wani..sambil gelak2..wah..seronoknye..kalo xpk pasal keje kan...
pastu kak ita, kak milah n kak ej pun join..
makan jajan, sumi, coklat..hehe
terima kasih kawan2..dan kakak2 seri pinang
yang setia mendengar keluh kesah saya..dengar saya merungut..dan dengar saya membebel..love u all..muaccchhhh!

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers