Wednesday, November 17, 2010

SELAMAT HARI LAHIR RINA

salam..ari neh..mau masuk entry pasai birthday masrina..yer..ulang tahun kelahiran..adinda bongsu saya..merangkap kembar saya.. 16 NOVEMBER.. genaplah umur ea 13 thn..dah besar dah adik along...

hihi..erm!yang ke 13..oh ye..sambut kat rumah..biasee saje..dan saya berkesempatan tok belikan dia.blueberry kek..walaupun bukan secret recipe..tapi cukuplah tok santapan kami sekeluarga...kepda dia..yang usianya semakin meningkat dewasa..dan persediaan tok menempuh alam remaja yang tersangatlah penuh dengan liku2 hidup..

yeah..inilah bentuk blubeey kek nye..bentuk love lagi lah..hehe
pandai gak saya pilih kan..

happy birthday masrina..yang ke 13..wah1dah 13 thn dah dia..
asenye br sahaja bonda lahirkan dia..

kuntum bunga ros..
lambang masrina sudah jadi gadis remaja..
bukan anak2 kecil lagi..tapi semakin membesar sebagai anak dara kepada bonda dan ayahanda...
so..jagalah diri baik2..jaga maruah diri dan maruah keluarga..
buat sesuatu yang membanggakan kami sekeluarga dik..

along sebagai kakak..nak kan adik2 along menjadi anak yang solehah..
ye..sama2 lah kita jadi anak yang solehah pd mak n ayah..
belajar rajin2 sebab itu jer yang mampu ubah nasib keluarga kita..
kesianlah pada mak yang dah banyak berkorban tok kesenangan kita dik..
hati2 dengan dunia remaja yang banyak sangat dugaannya..
belajar lah dulu..kejarlah cita2 dulu..sebelum kau mengejar CINTA..
kotakan dulu cita2 ko tok jadi doktor or pensyarah..
capailah dulu cita2 ko tok beli estima putih
nak bawak mak n along jalan2..

sentiasa doakan mak ayah dan ingat mak ayah dalam ape pun yang ko buat..
INSYA ALLAH..selamatlah idop ko..

SELAMAT HARI LAHIR..
may Allah always guide u and bless you my dear...


No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers