Saturday, November 20, 2010

MENDIDIK POKOK GETAH


salam..mesti korang semua pelik tgk saya display gambo pokok getah neh kan..haha..tapi saya rasa ada yg ngah sengih2 mase neh <sila rujuk  en GTN>....aip2 jgn sengih en GTN...saya dapat inspirasi wat entry neh sebab awak..hehe..yup..en GTN yang SUDAH  tukar profesion wat sementara waktu..menjadi pengetua kepada sekolah getah..hehe..

en GTN,
ape pun, saya tetap sokong awak..eh..tak..tak...sy sokong harga getah mencecah RM 6 sekilo..hehe..sejuk ati dengar....sejuk lagi hati en GTN dengar..kan en GTN..ha tgk tu..dok sengih2 dah..sejarahnya ialah.saya mula kenal en GTN sebagai penore getah..ceh!penoreh getah yang tau pasal ppd muar lah, pengetua lah..ape lah..cait!!!!!!!!tipu kan.....mase tu..harga getah RM 2.00 sekilo..sekarang sudah naik 3 kali ganda..wah..kalo macam neh..mau berenti kerja cikgu... noreh getah lg masyuk!

wah..ape rasanye noreh getah neh kan..en GTN kata seronok..yeke?xpayah pk fail2..buku rekod n ntah ape2 ntah..yang ptg masyuk!!! mungkin gak kot..tak ada stress kan..melainkan kalo ujan waktu pagi ataupun berperang ngan nyamuk2 tuh..hihi...

buatlah ape pun en GTN..janji anda jaga diri baik2..jaga pokok getah tu baik2..hehe..saya hanya mendoakan segala yang terbaik tok anda...semoga usaha anda diberkati..insya allah..bakal jutawan  muda kan..ehem!muda lagi ker?keh2..



en GTN..
sy dah masukkan entry pasal awak..
pssssssssss...ape kata keuntungan noreh tu kita bagi 2..hehe..
gurau je ye...=)

ape pun.."SELAMAT" ya en GTN..

2 comments:

Penulis said...

Atas to macam gambar saya ambil je?

Adzriel AB said...

salam...mohon maaf copy gambar utk entry saya
http://adzriel.blogspot.com/2011/02/aku-anak-penoreh-getah.html

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers