Sunday, November 21, 2010

KEPULANGAN YANG DINANTI

salam...hari kedua cuti..saya pulang ke segamat..ke rumah nenek..hehe..dah lame tak jejak kaki ke sini..rindu sama suasana kampung..balik plak..bawak bonda..katanya mau ambik hasil getah..aiyark!sgt jeles lah dengan org yg ada kebun getah..mesti ari2 masyuk kan..

ni muka letih sebab drive 2 jam tanpa henti..tp still bleh gelak2 lagi ar..
sebab excited punye pasal nak balik kampung..

sape lagi comey???
kakak or adik?
(psstt...undilah kakak ramai2..hehe!)


sampai jer kat kampung..kami lepak kat umah mak lin dulu..hehe..
mak lin buat kuih sagu rendang..
saya dan bonda buat cucur udang kat kedai..kih2..!beli sudah..


 ini plak..buah tangan yang kami bawak tok nenek..
secara kebetulan mokde pun sama..
wahahaha...rewang jagung le jawabnye..

perasan tak?
belakang tu..pokok getah wo..hehe!
neh mase lepak kat pangkin rumah mak lin..

neh la mak lin..bibik kesayangn semua org..
mi sup yang mak lin masak... sedap...
=)

alhamdulillah..
hari ke2 cuti dapat dimanfaatkan dengan sebaik mungkin..
berbakti pada bonda..bawak bonda balik kampung dengan si Debab kesayangan saya..

sebenarnye..bila mula cuti..saya cukup esau kalau masa cuti saya neh berlalu macam tu jer..
so, perlu rancang cuti dengan aktiviti yang berfaedah..
barulah rasa kecutiannya..hehe..
hmmm..mata sudah ngantok..

cau cin ceeeeeeee...



1 comment:

Amy Syaquena said...

salam..

Happynya dia ye..

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers