Friday, November 19, 2010

KOLEKSI PERIBADI

salam..hmm...boringnye malam neh..br suku hari bercuti..dah bosan tahap cipan dah!alahai..ape nak buat..hmmm..mengeluh lagi..so..dengan mud yang xberapa nK best neh,,saya merajinkan diri kemas bilik tengah rumah..hehe..aktiviti berfaedah gak kan..<nak bergayut ngan en GTN pun..dia sentiasa sibuk..>hmmm..hmmm lagi?haha..adesh..tgh dok kemas2 tuh..rupenye terjumpa banyak harta dalam bilik tengah tuh..

tara!!!!!!!!!
saya jumpe koleksi hbeg yang macam2..rupenye selama neh dok shoping2..x sedar..beg yang dikumpul sudah overdose..hihk2..perempuan lah katakan..xleh lari dr suke shoping kan..wlaupun window shoping jer..
erm..yang neh hbeg paling lame saya pakai..adalah dalam 6 bulan...hehe..lame ke 6 bulan tuh?banyak kenangan dengan hbeg neh..sebab hampir semua dating sy ditemani dengan beg neh..sampai besinye pun dah karat..suke sgt beg neh sebab bentuk ea comey..plus dengan kedut2 yang ea ada..nampak feminin sket..

next!!!
hbeg cleef..beg neh dibeli sebagai kenangan mase kat queensbay..
mase to trip to the north dengan kak mary n kak noryn..hehe..sampai sesat2 dkat queens bay kan..
apepun cleef neh mmg comey..cume xleh sangkut kat bahu jer..


lagi?
neh loewe hbeg..agak fancy sket..xde zip n nampak macam ranggi sket...
sesuai pakai jeans kot kalo nak gayakan..

yang neh coloris..hadiah dr seseorang..simple but elegance kan..

prada tote bag..neh beg sekolah saya..hihi..tgk kaler ea..purple metalic..
ctk kan..

coach!
hehe...sy mmg peminat jenama coach..walaupun ea jenama klasik..tp patern ea mmg class..

yang neh hbeg kesayangan saya..coach gak!
sebab ea blend dengan kaler pebret saya..huhu..pink kan..sayang sgt dengan hbeg neh...
tq to cheqma yang suggest kat saya..


jumpe gak dengan 4 pasang kain yang masih belum berjahit..so..aktiviti esok ialah..
kita g anta kat kedai tailor..wah!nampaknya..thn depan sudah ada bj baru..hehe..

best gak kemas umah neh..uwargh!letih..dah..nak solat..pastu tdo..
wasalam!

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers