Wednesday, October 6, 2010

TERINGIN!!!

salam...
hmmm...
hari ni..balik lewat ....
kol 4.30 petang br sampai rumah....
haish..rasa nak tercabut kaki...
tapi tanggungjawab perlu terus digalas...
hinggalah ke hari terakhir peperiksaan PMR 2010...

semalam..
en GTN saya buat open house kat rumah ea...
amboi...en GTN masak ayam penyet....
ops!ayam penyet?en GTN masak?yeker?hehe!
ada chef jemputan kan en GTN..

en GTN jemput saya datang rumah...
tapi..jauh...
saje je ea...
<ajak2 ayam je kan.. > 
=)

wah..sedap tu..ayam penyet..tetibe teringin nak makan...
nak cakap kat en GTN..
malu.....


so...hari ni..demi melepaskan rasa gian dan teringin sangat nak makan nasi ayam penyet...
saya terus ke Tesco Kulai..khabarnya ada menu tu kat sana...
sebelum ni saya pernah gak makan..
tapi kat depan Mydin UDA...
ish..xlarat la nak ke jb..komfem jam punye petang2 neh...
so..dengan menggunakan jalan baru Inas..saya pun merempit ke Kulai...

en GTN pun senyap jep...
mesti ea bz marhaban..takpun...ngeteh...
takpun..tgk bola...
huh!
ea takkan ingat saya dah kalo da tgk bola... 
=(

sampai kat tesco..
terus ke fudcourt...


TAra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 



boring makan ayam...
tukar menu plak..
sotong penyet!
member saya plak...
makan ikan keli penyet...
wah...best2...

nasi putih...urwm..banyaknye..abis ke neh...


sotong penyet..tempe goreng n tahu goreng..
juga sedikit ulam..
sambal ea yang mengancam....wiwit!!!!!!!!

ikan keli penyet pun ada..
wah2..segala benda nak kene penyet..haha!


dan air pinko saya..
sirap bandung....

dah2...
jom makan!




TRivia hari ini:
penyek: penyek
penyek (pényék) leper (pipih, kemik) kerana terhempap dll;
(sumber: kamus dewan edisi ketiga)


No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers