Thursday, October 7, 2010

LAGU YANG BUKAN UNTUK SAYA...

salam...

hari ni...tetibe kenangan mengusik jiwa..
apabila melihat yang ini...
hurm...
camne nak mule citer...
sebab tak tau pun di mana permulaan cerita...
di mana silapnya...
di mana puncanya..
apa yang penting..tetibe je saya rasa sakit hati...
huh!

whatever lah...
meh layan lagu neh...
walaupun xde dedication tok saya...
biarlah saya dedicate pada diri sendiri..
itu lebih baik..dari terus rasa sakit hati....

Penyair Cinta

Artist: Gamma
Aku memang tak segagah indera putra
Penuh sakti, kacak serta gagah berani
Tak sehebat Hang Jebat
Tak sesetia Hang Tuah
Tapi aku tetap aku

Aku ini bukan wira tidak juga
Sasterawan anugerah negara
Ku hanya penyair cinta
Dibuai impian bertemankan
Perasaan...

Bersenjatakan kertas dan pena
Kasih-sayangmu
Ingin rasanya kutawan
Tapi sayang hanya sekadar
Di dalam tulisan

Dalam kenyataan kenapa cintaku
Tak kau perhatikan kau anggap khayalan
Bagaimana harus ku membuktikan lagi
Agar kau percaya kata-kataku



ape nak jadi..jadilah..
saya tetap dengan keputusan saya!!!

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers