Friday, October 29, 2010

TART TELUR UTK SI DIA

SALAM..
entri ini ditulis selepas saya berkemas2..
horeyyy...esok weekend..saya nak pulang ke rumah bonda..
last week xleh balik...sebab kesibukan kerja yang melampau..
cehs..cakap macam rumah bonda tu jau jer..
padahal sekangkang kera jer..huhuhua..
kurang asam punya anak kan..
tapi..itulah hakikatnya..saya lebih selesa di rumah sendiri..
bergelumang dengan fail2 dan laporan yan tak pernah habis..

petang tadi..saya ke kulai..
ada sedikit urusan berkaitan dengan kelas tambahan..
otw balik..singgap jap kat ioi mall..
masuk jap kat season<ni kedai kek>
sy terpandang sesuatu..
hehe..
mengingatkan saya pada seseorang yang TIDAK KURANG PENTINGNYA penting dalam hidup saya..


sebenarnya..
saya terlihat ini...
geng.
tau x ape neh..
kalo pengunjung tetap kedai kek..
kompem tau dah...

 ni la tat telur..
yang neh portugues egg tart..
kalo makan tak cukup seketul...
mesti nak berketul2..
HAHAHAHAHA.....
harganya plak bleh tahan ar..
xde main sen2...
kalo kat big apple neh mau jejak 4 henget seketul...
weeee....

hmmmm...
tapi..apelah maknanya sangat harga tu
dengan ape yang org tersebut buat tok saya..
tanpa ea..sy takkan ada "binti"
tanpa dia..siapalah yang akan eskot sy driving mase mula2 dapat lesen 
msa mula2 beli beli Debab..
lesen masih P..sangat le takot nak drive..
ea siap reversekan  parking lagi kat carpark sekolah..
pastu ea jalan kaki dan tunggu teksi tok balik ke rumah..
sanggup hantar saya..janji saya selamat..huhuuhuhuhu..
kalo nak citer..mau menitik air mata dibuatnya..

tanpa dia jugak..
saya takkan tercabar tok beli kereta..
sebab kes malu nak pinjam kereta dia..
almaklumlah dia seorang yang sangat cermat.
.sedangkan saya pada msi tu..hanya setahun jagung...
memang jahanam la kalo bagi kereta kat saya...
tapi itu semua pada masa itu..
sekarang sudah jd minah rempit
heheheheh...


siapa dia sebenarnya...



dia ialah....




EN KARIM BIN MD RAUS

ayahanda tersayang..
kepada saya, Mohd Nizam, Mohd Nazrin dn Masrina
suami kepada Pn Mismah Sulaiman..

dan peminat tart telur tersebut..
hehehehehhe..



masih segar dalam ingatan sy..
3 pesan ayah pada sy sewaktu sy berusia kira-kira 6 tahun..
1. jangan suka berjalan kat rumah org..
2. jangan minta lebih dari orang bagi
3. jgn suka menyusahkan org lain...
kalo ko pegang 3 benda yang ayah cakap neh..
selamatlah idop ko..


ayah...
along masih ingat lagi ape yang ayah pesan...
alhamdulillah ayah..
dek kerana 3 pesan tu ayah tu..
along jadi seperti yang sekarang..
TERI MA KASIH AYAH....

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers