Thursday, October 28, 2010

4 BENDA YANG SAYA PALING PANTANG

salam..hari ni masih bergelumang dengan kertas peperiksaan..
maklumla peperiksaan akhir tahun bg bm sudah berakhir.
maka bermulalah episod pertapaan saya  di sini..
tapi..
ada 4 benda yang saya sangat tak berkenan bila menanda skrip jawapan anak2..

1. jawab men hentam jer..
hurwm....kadang diorang neh..
x bace pun ape kehendak soalan..men jawab jer..
 nilah akibatnye..
mule ar merepek meraban..
padahal..kalo jawab betul2 setengah muka surat je dah cukup..
ini tak..dah ar tulis panjang2..
tapi markah ciput jer..
haish..
padahal dah diajar dah cara nak jawab..xikot gak...

2. tulisan macam cakar ayam..
masya Allah..tulisan..
saya bukannya menanda paper ea sorang jer..
sy ada 35 skrip nak tanda..
kalo ikotkan..ctk lagi tulisan dak sekolah rendah..
sebijik2..senang nak paham..

3. jawab guna pensel..
haish..sakit matelah nak tanda..
macam dah xde pen lagi dah 

4. huruf kecik ngan besar men langgar jer..
padahal asenye..dari tadika lagi dah diajar..
mcm mana nak tulis..
kadang2 sy x faham...
mereka tahu salah..
tp buat gak...


ish..
dah la..
kalo cakap lagi kang tambah sakit hati..
adios..

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers