Tuesday, October 5, 2010

MASIH SOALAN YANG SAMA...

salam...
tetibe je rasa..nak tulis entry neh..
sebenarnya..sy ok jer...
ok ker?
ntahle..
hmmmm..tetiba hati terusik..dengan pertanyaan yang bertubi2...
dan yg paling menyentuh hati saya...
"mas ni asyik keje je..x pk kawin ker?"

aiyak!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sape yang xpernah pk kawin..sape yg tak pernah pk tok berkeluarga...
dan mempunyai zuriat yang comel..
bukankah itu harapan dan impian semua orang...
apatah lagi dalam usia yang sebegini..



hmmmm...
sy try buat muke poyo...
haha..menyembunyikan rasa sentap dalam hati..
sebenarnya bukan mudah...
sebab...orang boleh bercakap macam2...
tapi yang melaluinya..ialah saya...



apa yang saya lalui hari ini...saya terima ketentuannya..
andai belum tiba masanya...pun sy terima juga..
sebab...masih banyak tanggung jawab yang belum selesai..


hmmmm...
tunggu je lah....
sampai masa..sy akan jemput ya....


tapi..
kalo ase nak sgt makan nasi minyak...
meh le..
saya belanja kat kedai..hihi...
dah2..
xmo sedih2...
malas nak pk... berat otak da...
+_+


No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers