Friday, October 8, 2010

12 TAHUN TELAH BERLALU

salam...
entry ini ditulis khas untuk..
MOHD FAIRUS B ABD LATIFF
seseorang yang prnah bertahta di hati saya satu ketika dulu...
tapi sekarang tidak lagi...
tidak untuk kini dan  selama2nya...
ye..yang itu saya pasti...
hurm...
puppy love...
ye..
perasaan itu yang menemukan saya dan Si Dia...
tapi..walaupun puppy love...
itulah my first love sight...
dan bertahan selama 5 tahun..
sehinggalah si Dia menerima tawaran kerja kapal ke Jepun..

ASRAMA PUSAT JALAN BATU PAHAT...
di situ kali pertama
saya menerima nota perkenalan dari seorang yang bernama lelaki...
pada ketika itu...
usia saya 15 tahun...
masih comot lagi...haha..
kami sama-sama 
tinggal di asrama Pusat Jalan Batu Pahat...
saya sekolah di STK...si dia pula SMJBP..

DAN...
last weekend...
khabarnya ...
si Dia telah melangsungkan perkahwinan dengan gadis pilihannya...

maafkan saya Dayah..
saya telah baca kad jemputan awak...
dan awak pula telah undang saya di fb...

tapi sayangnya
saya tidak dapat hadir pada hari bahagia awak..
sebab saya belum lagi kuat untuk melihatnya..
secara langsung..
kerana bagi saya..biarlah saya tak melihatnya..bukankah itu itu lebih baik..
dari terus menjeruk rasa...

yus dan dayah...
pasangan yang serasi...
tapi..saya rasa si Dia dah kurus sikit  la..
...penat keje di tengah laut agaknya...

gadis pink...
flower girl yang cute miut..
hmmmm...masih ingat lagi warna pink kan?


TAHNIAH untuk yus dan dayah...
saya mendoakan ikatan perkahwinan anda kekal hingga ke akhirnya...
semoga cepat dapat zuriat yang ramai..
soleh dan solehah...

untuk yus..
12 tahun telah berlalu..
tapi segalanya masih kekal dalam ingatan..
selamat berbahagia sahabat...
selamat segalanya...
=)

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers