Friday, September 17, 2010

RAYA BERSAMA SI DIA

salam..
masih dalam mood raya kan..
yup..dalam kesibukan orang lain beraya..
saye beraya gak..hehe..
tapi bersama si Dia yg tersayang...

SELASA 14 SEPTEMBER 2010
hmm..
pagi itu, kami makan kacang phool..
sedap..
pertama kali dalam hidup saya..makan kacang phool
(erm..xsempat amik gambo sebab dah lapar sangat..hehe)

then..
terus book tiket utk resident evil..
hehe..


sementara tunggu time..
lepak jap kat sini...

mase dok depan kedai ni..rasa macam kat bandar Tokyo plak..
yela kedai neh kan jual cd n vcd jepun, chinese, korea..
dan yang duduk sebelah saya plak..
Takeshi versi Malaysia..'hehe...

next place...

wah...
kalo tinggal saya lama2 kat sini pun xpe..
dia memang tau kan saya peminat coklat..
ape lagi..shoping time...hihi..
rasa teruja tgk coklat yang banyak...
hmmm...tapi..yang paling sweet...
ada gak kenangan manis dengan coklat Apollo neh..
but..can"t story here...very private and confidential..hehe..
biarlah rahsia...
but..next time..kalo saya tgk Apollo..mesti ingat kan..
the sweet memory

hari tu..
sempat gak p beli aksesori tok lappy saya...
kami ke Taman U..
tempat bersejarah pertama..hmmm...
ape lagi..sghoping tok lappy plak...

cover lappy saya..
tgk tu..red in black...

cover keyboard saya....
nice...


the last part...
raya saya bersama Si Dia ialah Masjid Senai...
sempat singgah jap Masjid Senai
pas penat pusing2 airport..
sebab gian dah nak nek flight dah...
sabar ye mas..bulan 12 nanti...

Subhanallah..cantik nye masjid neh...
dan ada orang kata kat saya
"lain kali kita solat sini ya"
sejuk hati dengar...
hmm..dalam hati menyahut...
"hmmm...mmg itu impian saya bersama awak..."
tapi..tak terluah kat mulut..sebab saya kan pemalu..hihi...



@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

terima kasih ye..
sebab bawak saya jalan2...
terima kasih sebab jadikan saya orang yang paling hepy...
sayang awak..
hehe..

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers