Sunday, July 18, 2010

KUALA GANDAH, HERE WE COME...

assalamualaikum..
mungkin ini entry saya yang terakhir..
sebelum esok saya akan bergelar pelajar semula..
almaklumlah..kalau berada di PLGDP Seri Tualang itu..
sangatlah lambat internetnye...
ermmmm..
hari nak cerita pasai en jumbo...
hihi...
kami..peserta kursus KDP MBM ini 
dikehendaki membuat lawatan ke Pusat Konservasi Gajah..
<sila rujuk kamus dewan kalo tak tau makna konservasi>
yang terletak di Kuala Gandah

inilah keadaan sebelum bertolak..
semua ketua unit bz menyusun ahli masing2...
team tatabahasa mmg best..
kami dah siap susun awal2 lagi...
tinggal nak gerak jer..
ikut la wonderpet..<ape yg penting KERJASAMA..HEHE>

saya.kak hau..tengku, cikgu amir nek keta abang cik...
tgk tu..plat johor lagi..haha..
cayalah..plat j sampai gak kat ceruk neh..

setibanya di destinasi...
inilah Kuala Gandah..

rasa teruja sangat.
nak tau ape yang bestnye tempat neh..

abg cik yang menerima ucapan selamat datang dr pak jumbo..
hihi...rileks le abg cik.hehe..
jumbo nak bermesra je tu...

waktu untuk bermesra ngan en jumbo....

tgk tu..pelancong asing pun ramai..
ni ada taklimat dr pegawai...
tapi..
rakyat kita sendiri tak nak p tempat macam neh..
haih..
ape lah...

 
best...
ish.....
mat saleh neh...sibok jer.
macam kat negara ea takde je en jumbo..haha...

en jumbo yang menayangkan aksi kuak lentangnye..
amboi..manje btol ea..





tgk neh.
cian en jumbo neh kan..
kaki ea cacat..bulat jer.xde jari..

sebelum balik..
sempat gak posing..


selamat tinggal Kuala Gandah..
entah bile plak saya akan datang lagi...
mesti lepas neh..
kalo masuk dah kena bayar kan...
mujurlah saya dah g sekarang...
next station>>>>>>>>>>>> deerland...

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
lebih bek abiskan masa ngan gajah..
daripada mengharap seseorang luangkan mase untuk kita
tapi...dia tak ada masa langsung untuk kita..
haih..
xtau lah macam mane nak cakap...
sendiri mau ingatlah..
ape pun..
saye ok jer di sini..


No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers