Monday, September 22, 2014

kehilangan..

Salam...
Akhirnya ku temu juga tempat aku menukilkan rasa..kalu hati ini boleh berbicara..pasti byk benda tok aku ungkapkan..betapa berat kehilangan ini..betapa rindunya aku pd dia..walaupun pd zahir..nampak mcm boleh lupa..tp hakikatnya..dia akan terus hidup dalam sanubari hatiku untuk selamanya..

3 bulan bersama dia..walaupun hanya seketika..tp ikatan rasa kami sudah terasa..aku bawa dia sentiasa..ke mana saja aku pergi..apa saja yg aku lakukan..aku ase dia ttp ada..benih cinta aku dan suami...setelah setahun penantian kami..akhirnya Allah pinjamkan sekejap rasa tu pd kami.. suami isteri..terima kasih ya allah..sbb kau beri peluang kami tok merasai nikmat bersama dia...

Aku prnah melalui pelbagai rintangan dan cabaran dalam hidup ini..namun itu hanya picisan dalam hidup..berat dugaan hidup ku yg lepas..berdepan dgn fitnah..ketidak puasan hati manusia..tp tidak sehebat dugaan ini yg Allah uji aku dan suami tok kali ini...dugaan kali ini maha berat...Kau berikan pd kami Ya Allah..tak tertanggung asa hati kami ya Allah..tp kami akur ya Allah..Kau maha mengetahui apa yg terbaik untuk kami..kami akur..kami cuba untuk redha ya Allah..kerna kami hanya hambaMu ya Allah..apalah daya kami..apalah kudrat kami tok persoalkan segalanya yg kau tentukan..

Mungkin telah tiba masanya tok aku dan suami muhasabah diri..sakit ini penghapus dosa2 kami yg lepas..ujilah apa saja pd diriku ya Allah..tp kasihanilah suamiku ya Allah..ibu dan ayahku..mak dan abah mentuaku..berilah kesempatan aku membahagiakan mereka dgn zuriat keturunan kami ya Allah..

Betapa hati ini terlalu rindukan dia ya Allah..seakan2 terasa dia masih bersama dalam diriku..namun ble sedar..air mata gugur lagi..kau ambil dia..sbb kami yakin..kau lebih syg pd dia ya allah...dan kau turunkan ujian ini sbb kau yakin kami mampu menanggungnya...aku pinjam kekuatan suami tok aku teruskan hidup ini..sbb yg ada pd diriku..hanya cebisan harapan sahaja yg tinggal..tp..apabila melihat wajah suami..hatiku luluh lg..kasihanilah insan ini ya Allah..dia telah byk berkorban untuk keluarga ini...

Khamis 18 sept - brown spotted
Jumaat 19 sept - brown spotted due to fresh blood..bleeding..
Sabtu 20 sept - pain...and missed...hospital kulai...the d&c hurt me..

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers