Wednesday, September 24, 2014

day5:pain.

Lewat ptg ini..baru sempat..menukilkan sesuatu..arini..check up kat klinik bt..sambung mc lg 7 ari..allahuakbar..terasa diri sgt lemah..baring..duduk..duduk..baring..allahuakbar...

Check up pg td...jumpe doc...scan lg..masih ade darah beku..masih..sbb tu masih bleeding...doc nasihatkan..3 bulan kosong..allah..aku lihat muka suami..sugul...maafkan syg b..doc nasihatkan jaga diri..dan dia kata first miscarriage is common puan..jgn esau.....then..2nd..3rs..akan ok...mudah2an..doc yg sgt baik...and the repeat scan 8hb nanti...2 minggu lg..mudah2an aku terus sihat..amin..kesakitan ini mengajar aku nikmat sihat..nikmat makan..nikmat bergerak..hmmm...

Arini mak masak sup ikan ayam..tq mak..ari2 sediakan air mandi serai wangi..basuhkan baju sy..lipatkan bj saya..masakkan makanan berpantang tok sy...allah..besar pengorbanan ibu mentua saya..

Juga en suami..yg berjaga malam tok sy..pimpin sy ke bilik air..pegang tgn sy..saat sy mengerang kesakitan...mengesat air mata sy saat dia nampak bergenang...semua ini mengeratkan cinta kita b..cinta yg kita semai selepas kawin...alhamdulillah..sy bersyukur ada cinta hati yg sgt memahami..semoga allah tetapkan hati dia untuk saya..amin..

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers