Saturday, October 15, 2011

SEMARAK BAHASA DAN SASTERA 2011

salam...hola..ngah wat pe tu??
mesti tgh baring2..lepak2 kan...
nikmat cuti kena guna sebaik mungkin kan...
so..hari ni..kena peruntukkan sedikit waktu cuti tok beri santapan minda
dan menjalankan tanggung jawab tok jadi guru pengiring kepada semua pserta
SEMINAR SEMARAK BAHASA DAN SASTERA...
yg bertempat di Dewan Sg Sayong...
kali ni..ditugaskan tok bersama yon...
yang masih kuat bawak beby dia ke hulu hilir..
moga2 adik sofia nanti..
akan menjadi munyi bahasa..hehhe..
sebab ibu dia kuat..
bwk g dgr ceramah prof awang sarian <cendekiawan bahasa> , 
n dato" ramlah <penulis buku teks BM T3 n T5>


muke letih..hemm...duduk saje je pun letih...bertambah usia agaknye..huhu..


penghujung majlis..
wakil seri pinang..menerima cenderahati dr DBP

 
sempat pose dgn ama n yon sementara tunggu bas datang..heee

aku sebenarnya..bukan org yg layak tok berbicara tentang bahsa dan sastera
(maklumlah di uum..aku graduate bisnes study)
tp mungkin kerana ada sedikit jiwa bahasa tu...
yg menyebkan aku tertarik dengan lagu puisi neh..
so...ape kata layan..n hayati liriknya...

wasalam

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers