Thursday, October 13, 2011

AKU, MEREKA..dan kenyataaannya..

salam..aneyoseyo..holaaaaa...
hari  ni berkesempatan balik awal..
so..kena gune kesempatan kali ni dgn sebaik mungkin tok merehatkan otak..
di hujung2 persekolahan ni..ase mase sgt cpt berlalu..
dalam masa yg sama..otak semakin serabut..berlirat..berlingkar..bersabut mabut..
dan semua ber yang berkenaan...hehe
dek kerana tugas mendidik anak bangsa...
bukan tugas lekeh yg boleh dipandang ringan..
sbb profesion aku dan sahabat2 yg lain...
yg akan menentukan jatuh bangun bakal pemimpin negara akan dtg...

huh semangat2...!!!!
chewahhh!!!!ada gaya yb x???hehe

ckp dah mcm ketua pengarah dah kan..
haha..mane tau satu ari nanti.
.mampu pecah tradisi KPPM yg selama ni lelaki jer..
ganti dgn perempuan plak...ha..class ko jah!!!!
tp xmo lah..biar jd guru biasa yg ada usaha luar biasa..itu pun dah mencukupi...

so..ari neh..class mengulangkaji..
tok menyediakan semua anak2 tersyg ni bagi final exam 2011...
lg 10 minit nak abis class..
aku buat satu penilaian kendiri..
saje test pelajar form 1..biasenye mereka akan akan jujur..kalo bab2 mcmni...

dan hasilnye..buat aku gelakn senyum sorang2...

 sporting 
..sape kata aku strict...
cume dalam sesetengah benda
yg melibatkan idop dan mati je mmg aku strict..n no kompromi...
suka bg keje skolah....tu mmg hobi aku..kate nak pandai kan..kena la rajin

suka bergurau???
haha..boleh lah..sbb diorg semua pangkat adik2 kan
dalam gurau puh ada unsur sinis n perli gak
haha..amekaw!!!


 ye..yg ni 99% btol..
sbb aku jenis suke menanya..
yg peliknye..dah diberi pekluang bercakap..tp bile aku mula soal...
semua org start tunduk...huh..kompius!!!


yg ptg diorg paham ape aku cakap....heeee...


sampai tang ketawa pun kena komen..hadushhhh...
tp tula hakikatnye...
mereka akan jujur bile kita tanya....


so..kindly remain to upgrade ourself..
coz..no man born to be perfect..
but we suppose  try to be  perfectionist...

adiossss!!!
pss: bdk2 ni semua hepy bile dpt bg pandangan tanpa tulis nama diorg..padahal aku boleh je trace sapekah pemberi komen tu..sbb aku kenal tulisan diorg...hehehehe,..suke2!!!!!mane mau lari haaaaa

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers