Wednesday, August 3, 2011

REZEKI: lagi dan lagi....

salam..
arineh..3 ramadhan...
alhamdulillah..masih diberi kekuatan tok bgn sahur n buka..
chaiyok2..!!!sile puase dgn penuh tekun okeyy..
sebab thn neh mau raya abis2san..so..puase pun kena superb!
dengan harapan inilah puase terakhir sbg seorg anak dara!!!
(ha...sila jgn besarkan mata anda..n tutup mulut anda okeyyyy..)




so..arineh..jadi duta bazar ramadhan..
jalan 2 3,4 round kat bazar bt..pastu..anggerik plak..aaaaaaa..jalan xingat..
kalo ada plack jjcm dah lame letak okey...
"masrini n aslah was here"
well..malangnya...kami cume duta kecik jer..jalan je lebih..tp belinye biase2 jer..
hehe..


misi utama adalah cari kueh tako aka tepung pelita aka..ape2 jelah...!!!!
tapi bayang pun xnampak..hadesh!!!!kempunankah saya????
oh tidakk!!!!
dah abes kot???sape beli banyak neh!!!
bak sikitttt!
xpe2..esok akan diteruskan misi mencari kueh tako..
 gambar ehsan en Yahoo.com

balik je umah..
lepak depan tv..layan jejak rasul..hadeshhh..lambatnye buke..
sebab arineh sorang..selalu ada bonda...
dengar bonda bebel2 je dah sampai waktu buke..
hehe..bermanfaat jugak bebelan tu..weeee..
ampon bonda!



tibe2!!!!!!!!!!!!!






assalamualaikum!!!!
sahpekah????
jiran comey sebelah anta ini...

wahhhh!!!buburrr lambuk..bau sedap!!!!




ok fitrah..thanks ya..
ckp ngan ibu...cikgu kate time kasih banyak2..ok
adeshhhh..segan ngan jiran sebelah....
ibu fitrah ialah 
very gojes lady yg sy pernah citer dulu..







terus letak bubur kat dapur..sambung layan balik jejak rasul
kalo aku tgk lama2 bubur tu kang ada tinggal separuh je bila azan magrib nanti..
fuhhh..menggoda dan mennggiurkan!!!hehe..
bukan boleh caye sgt aku neh..muahahahaha!!!
tibe2...!





assalamualaikummmm!!!
hah?ade lg?????
btol ke umah aku neh???ke umah jiran sebelah???
sah!!!!umah aku la...


fitrah lagi...dia bg ni plakkkk...


fuh!!!!
banyak rezeki ari neh..
Alhamdulillah..terima kasih tuhan!

tgk...Allah x bagi aku rezeki  kueh tako..
tp Tuhan ganti dengan rezeki lain yg belipat kali lebih sedap dari kueh tako tu..
haaaa..adil kan!!!!


Alhamdulillah..
a million thanks to kak ayu yg gojes n lawo sokmo tu..
juga anaknya fitrah yg menjadi posto anto..hehe..
kak ayu!!
muachhhhhhhhh!!!!!!



kak ayu yang cantik..
terima kasih byk ya..
mas tau mas sebatang kera jer kat umah neh..sob2!!!
(mule le nak feeling..hiks!)

terima kasih sbb ingat org sebelah yg keseorgn neh..heeee...
10 minit lagi buke..aku..sorang lagi..
bertemankan cik ted yg cute mute.
tapi xpe...aku okey2 jer..
sebab kat "sana" nanti pun kita sorang2 jugak okeyyyy..

selamat berbuke!


No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers