Friday, August 5, 2011

5 ramadhan: satu peringatan.....

salam..
mesti golongan mak2 semua tgh dok sibuk kat dapur kan..
termasuklah bonda..ape gaknye bonda masak ari neh!!!
org lain sibuk kat dapur aku plak sibuk depan tv..depan lappy...

muahahaaa!maklumlah..idop sebatang kera neh..
mmg sempoi2 jer..make it simple but nice okeyyyyyy

arineh..
masih baru lepas letak pluck jjcm kat semua gerai bazar ramadhan..heeee..
tapi arineh..
duta jjcm dah bertambah okeyyyyy...

"masrini, aslah n liyana was here"

hehe..bawak cik liyana jenjalan bazar arineh..maklumlah mak ayah dia jauh..
kesian dia...
kami je pengganti mak ayah dia
(aku yg dekat neh pun xingat nak balik...adesh....)

oh ya!
arineh life baik2 saje..
mcm biase..cume bz sikit..sebab kelas ari jumaat mmg pack!!!!fuh..kering tekak...
esok plak ada LDP NKRA...

tp ptg jumaat ni sempat agi overtime..
menikmati keindahan sepetang di seri pinang...
fuuuhhh!!!!melankolik!!padahal keje aku melambak x siap...

camne nak jadi pekerja produktif cam neh...
ermmmm..keje xkan pernah abis okey..
yg ptg ati mau hepiiiii..
dan yang menambah kehepian aku arineh ialah
^
^
^
^
^
^
^
^
^
florra the gucci neh ha..
beli online...n baru sampai..
phewww..mmg best shoping online...
klik..klikkk jer...yg ptg akaun penuh duit..heee..

the smell is so soft!

tadi..
sebelum balik..sempat jengah kat pigeon hole...
mane tau ada org nak bg kurma lagi..

ada kejadian pelik..dah 2 arineh aku asyik pungut kurma je kat pigeon aku..
x putus2 bekalan kurma kat pigeon tu..aku pun nek heran gak..
padahal aku baru je amik ari2...
gulp!!!!
sahpekah pengirim kurma itu..apepun..
thanks ya cik penderma yg baik hati..

eh!ada risalah ramadhan la...
jom tgkkk...

panjang nyeeee...
tp aku tertarik kat satu bahagian jer.....

 klik kat gambo tu kalo nak bace lagi jelas..

haiyork!!!!
ada yg bulat mate ke baca...
haaa..xtau..sendiri mau ingatlah...huhu....
terima kasih ye pada org yg masukkan risalah neh dalam pigeon..
satu peringatan berguna tok aku..


dalam islam digariskan sikap positif yang perlu dihayati dalam hubungn sesama manusia iaitu lihatlah satu kebaikan yang ada pada diri seseorang, meskipun ada banyak kejahatan ada padanya. 

haaaaaa...speechless kan!

oleh itu..
mari berkasih sayang semua kawan2...
 hehe...
selamat berbuke!!!!

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers