Saturday, August 27, 2011

RAYA:PROJEK DODOL BONDA~~:aku tukang makan jer..hehe!

morning uols..
pagi neh...aku dah kemas2...terus merempit balik rumah bonda..
sampai je rumah..bonda dah menjalankan  projek dodol..heeee..
neh projek tahunan,,karim n co...
so..xleh miss every year...
this year..masrina dah take over keje perah santan!!!1
so....akak die yg comey neh boleh rileeeeekkkkssss..hehe

 bonda yang maintain sengih...
alhamdulillah..masih kuat lagi bonda...
harapnye thn2 depan pun bonda still maintain senyum mcm neh..
ape lagi yg aku harapkan dari idop..
selain dari beraya dengan bonda!

boleh x tunjuk skill????
mcm adik bradik kan we all..heeee

 bonda menurunkan resepi kat aku..
aku plak...jenis liat g dapur..adushhhh!


pergh!!!!ni potong kaki nye makan..manisssss!
bonda suke buat..tp xsuke makan!!!
pelik!

haaaaa...kacau jgn x kacau..
\aku dah lenguh dah neh...bonda je steadyyy!

next projek:lemang en karim..
see ya!


No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers