Saturday, July 9, 2011

OLEH SEBAB DIA SETH TAN..aku jatuh cinta lagi dan lagi...=)

lokasi: umah comel aku
latar masa: 1.00 tengah hari

(ari neh 9hb..weekend..aku msg xxx nak ajak merayau kat pasar lambak ptg kang)

aku: xxx...ptg ni nak g pasar lambak x?
xxx: boleh gakk.tp xxx puasa..boleh beli makan buke terus..kak masssssss..nak suami macam seth tan...
(aku terdiam japppp..ape ke hal budak nehhhhhh....dalam hati dah terkekeh-kekeh gelak)
aku: haaaa...amek kawwww...xtau...dah jangkit sudah..heeee...



 (antara OST lagu yg aku minat)

adeshhhhh....tu la..walaupun citer nora elena tu dah berminggu2 abis..tp masih segar dalam ingatan..lg2 tok peminat setia cam aku...dulu..asal senin sampai khamis jer..kol 7, aku dah siap2 terpacak depan tv3...ape lagi..nak tgk pojaaan atiku..anak pak ajis tu la..hehe...aron aziz...

bukan sebab kehensemannya pun..tp dek kerana karisma yang dia bawak sebg seth tan dalam citer nora elena tu..suami yg baik hati, penyayang, loving, caring, penyabar..kaya...romantik..ishhhh..xtaulah ape lh istilah nak bg pd dia..walaupun pd awalnye..bab2 islamic neh dia failed sikit...tp xpe..bg aku..setiap org  ada kekurangan..selagi dia berusaha tok mengatasi kekurangan..kita kena bg dia peluang...wehheee..btol x????

mmg mase citer tu tayang..aku layan sorang2 jer..mase tu officemate mcm x layan jer..yang rajin layan aku bercerita...cuma azman sorang jer..haha..amek kaw!dengan dia2 sekali terjebak dengan citer tu..thanks man sbb dah burn kan citer tu tok i!!!!at list..dapat tgk seth tan ari2..dan semalam aku pas cd  tu pd yana..yana plak terjebak!!!!!aiyorrrrkkkk...xtauuuuuu...

tp sebenarnya...citer kat tv tu masih singkat lagi..pas layan novel kasih yg suci..aku lg jatuh cinta dengan seth!!!weeehuuuuu...giler sampai mcm tu sekali...


(ha..sape yg xnak hubby mcm neh..awesome!!!)

ok2..kembali ke alam nyata..sesungguhnya..aku tak mengira siapa pun lelaki yg ditakdirkan menjadi suamiku ...tidak semestinya kaya mcm seth..ataupun seromantik seth..cukuplah  dia seorg lelaki yg mampu menjadi imam kepada aku dan anak2.. yg sentiasa menjaga kehormatan dan maruahku sbg isteri..yg sentiasa menghargai kasih sayang dan kesetiaan yg aku beri...dan yg paling ptg..dia mencintaiku kerana dia mencintai Allah..sedar akan tjwb dan kwajipannya sbg suami...

hehee..akibat demam seth tan neh gak..aku dapat gift dari  sahabat.. antara mereka yg gilerkan seth gak...thanks ya sahabat!!!semoga pelangi itu selalu menyinari idop kita bersama..


semoga pelangi kembar selalu hadir dalam idop kita semua...

1 comment:

Citarasa Rinduan said...

assalamualaikum

dik, lamanya kak tak singgah sini...

rini, kak dah beli masa tahun 2007.. so, bila layan drama KYS di tv saat2 akhir.. tak rasa best..

sbb awal2 dah tangkap cintan sama seth tan versi cina.. heheh

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers