Tuesday, July 12, 2011

EN JKH:perpisahan yg sgt menyakitkan

kadang-kadang..dalam idop neh...
ape yg kita nak..itu yg paling kita x dapat..
ape yg kita plg xnak berlaku..itu jugak akan berlaku..
ape yg kita paling sayang...satu hari akan jadi sesuatu yg plg kita xsyg..
segalanya ada kemungkinan..
so..kena berpada2 dalam semua perkara...


hidup..satu perjalanan yg sukar tok dijangkakan..
hari ini..Dia bg kegembiraan pd kita..segala kemudahan pd kita..kesenangan pd kita...
tp mungkin hari esok..Dia akan tarik balik semuanya dgn sekelip mata..
xde kompromi!!!
saat itu..mmg sakit..
tp percayalah..
Dia hanya akan menguji pd org yg mampu menanggungnya...
so..bersyukurlah kerana kita antara insan yg terpilih..weee...
(terima kasih gak pd sekor lalat tu yg mcm jaki sgt dengan sy..hiks!...saya tau la sy comel!!!hahahhahahaaa...


untuk kali ini
memang sgt sukar tok hadapi perpisahan ini..
(asenye masa berpisah dengan boypren lame..
xdele sampai separah ini..
hampeh je pun pk boyfren lama..heee)
sebab dari dulu lagi..
hidup dan mati dengan Dia..xpernah berpisah walau sesaat...
tapi kalo kena tinggal..mmgla selalu...
kang kalo xtinggal..payah plakk..nak bawak ke hulu hilir...
hehheheeee..


sesungguhnya..perpisahan ini sgt menyakitkan
rasanya xtahan menanggung rindu pdnya..
uwaa...siang terkenang malam merindu..weeehheeeee




kepada en JKH sy yg tersayang..
cepatlah sembuh ya..
saya akan tunggu kepulangan awk..
semoga semuanya baik2 saje..
sesungguhnya..penantian menunggu awak ni..
sgt menyiksakannnnnn....

2 comments:

Mohd Zazali bin Mohamad Zin said...

rileks la mas..kancil den dulu lagi ganazz daripada ni..sebulan naik motor kapcai..huhuhu

Qaseh dalia adelia said...

ingatkan pe lah

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers