Saturday, March 19, 2011

wedding day lagi...=)

salam..morning...curi entry jp sementara tunggu budak2 bahas datang neh...semalam janji kol 9..mane ntah budak2 neh..nak kena babap neh..huhu..ermmm. ari ni 19 Mac 2011..ari bersejarah buat sorang sahabat..yg bakal puan..tinggal lagi beberapa minit jer lagi..dari johor..aku..mendoakan agar dia..diberikan seluruh keberkatan idop oleh Allah..diberikan segala rezeki yang melimpah ruah dan nikmat perkahwinan yang tidak terhingga ini...

 (k.mary yg ujung sebelah kanan korang tu..)

tiga dara pingitan neh..akan tinggal aku sorang je sudah...
hadoiii..mcm mana nak gerak aktiviti persatuan neh..
pening kepala mak selaku pengerusi kelab neh nyah~~~~
bakal lumpuh apakah kelab neh..uwaaaaa...

mau resign lah mcm neh gak...resign???
?maksudnye??gulp!!!!

apepun..sebagai sahabat..aku tumpang gembira atas kegembiraan kawan2 aku...
melihat mereka gembira cukup membuatkan aku jugak gembira...

so..dengan lafaz bismillahirrahmanirrahimmm
(alamak!mcm nak perasmian palk..haha)

selamat pengantin baru kak marina...


No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers